محرز: رم باشگاه بزرگی است که مایلم با آنها مذاکره کنم

به گزارش جعبه مهر، هافبک نفوذی لسترسیتی از علاقه اش برای پیوستن به نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا گفت.

محرز: رم باشگاه بزرگی است که مایلم با آنها مذاکره کنم

به گزارش خبرنگاران، ریاض محرز، هافبک تیم ملی فوتبال الجزایر که رم او را به عنوان جانشینی مناسب برای محمد صلاح که در تابستان راهی لیورپول شد، در نظر دارد، از علاقه اش به مذاکره با جالوروسی سخن گفت. باشگاه لسترسیتی روی هافبک الجزایری خود برچسب قیمت 40 میلیون یورویی زده، این در حالی است که تا به امروز دو پیشنهاد رمی ها از جانب لسترسیتی رد شده و باشگاه رم خود را آماده ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی به روباه ها می نماید.

محرز به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: می دانم رم اقداماتی در راستای جذب من انجام داده است، اما تا به این لحظه پیشنهاد رم از سوی لسترسیتی مورد موافقت قرار نگرفته است، بنابراین کار خاصی از دست من ساخته نیست. رم باشگاه بزرگی است که مایلم با آنها مذاکره کنم، اما تا زمانی که لسترسیتی پیشنهاد رمی ها را رد کند، نمی توانم دست به این کار بزنم. باشگاه لستر تفکرات من را می داند و تا وقتی که در این تیم هستم، با تمام توان در خدمت لسترسیتی خواهم بود.

وی ادامه داد: زمانی که بازیکنی مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار می گیرد، جای تمجید دارد، اما همانطور که گفتم هنوز با کسی صحبت نکرده ام و توافقی با باشگاه لسترسیتی در این زمینه صورت نگرفته است. یک ماه تا بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی باقی مانده و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

محرز 26 ساله در سه فصل گذشته 138 بازی برای روباه ها انجام داده و 35 گل هم به ثمر رسانده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4720

به "محرز: رم باشگاه بزرگی است که مایلم با آنها مذاکره کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرز: رم باشگاه بزرگی است که مایلم با آنها مذاکره کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید