مجیدی به مثلث خطرناک تری فکر می کند؛ خداحافظی با زوج دیاباته-قائدی

به گزارش جعبه مهر، دبل مطهری در داربی و البته بازی درخشان او برابر الاهلی و گل استثنایی که توسط داور مردود اعلام شد حالا این سوال را در ذهن هواداران استقلال به وجود آورده که چطور می توان ارسلان را روی نیمکت نشاند

مجیدی به مثلث خطرناک تری فکر می کند؛ خداحافظی با زوج دیاباته-قائدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ارسلان مطهری در حالی در نیم فصل دوم به استقلال پیوست که قرار بود مهاجم سوم استقلال باشد. او در واقع قرار بود بر روی نیمکت بنشیند تا زوج پیروز دیاباته و قائدی برای استقلال در ترکیب اصلی به میدان بروند.

اما شروع خیره کننده مطهری در استقلال باعث شد تا خیال مجیدی و هواداران استقلال از غیبت دیاباته راحت باشد. دبل مطهری در داربی و البته بازی درخشان او برابر الاهلی و گل استثنایی که توسط داور مردود اعلام شد حالا این سوال را در ذهن هواداران استقلال به وجود اورده که چطور میتوان ارسلان را روی نیمکت نشاند. مهاجمی که در 6 بازی برای استقلال 6 گل به ثمر رسانده و در دو بازی هم البته در ترکیب اصلی حضور نداشته شرایط را برای حضور هر رقیبی در ترکیب سخت خواهد کرد.

باید دید در بازگشت دیاباته به تهران و بهبود یافتن مصدومیت قائدی مجیدی چه نقشه ای برای حضور 3 مهاجم آماده خود در ترکیب خواهد داشت. گذشتن از هر 3 مهاجم استقلال کار سختی است. شاید مجیدی این بار مجبور شود تا قائدی را یک خط عقب تر بیاورد. جایی که به گفته سرمربی آبیها با کمبود وینگر روبه رو است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4772

به "مجیدی به مثلث خطرناک تری فکر می کند؛ خداحافظی با زوج دیاباته-قائدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی به مثلث خطرناک تری فکر می کند؛ خداحافظی با زوج دیاباته-قائدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید