مارسی هم خواستار خرید ویدال شد

به گزارش جعبه مهر، باشگاه مارسی به مشتریان هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا اضافه شده است.

مارسی هم خواستار خرید ویدال شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، با وجود آغاز فصل جدید لالیگا و ثبت دو بازی در کارنامه تیم فوتبال بارسلونا، هافبک شیلیایی این تیم، آرتورو ویدال هنوز هم آینده ای نامشخص دارد.

ابتدا باشگاه اینتر ایتالیا خواستار خرید بازیکن سابق بایرن مونیخ بود که پیشنهادش رد شد. اکنون طبق اعلام نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه مارسی فرانسه هم برای خرید بازیکن پیشین یوونتوس تمایل نشان داده است. این در حالیست که ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پیش از این تأکید کرد نمی خواهد دیگر هیچیک از بازیکنانش را از دست بدهد به خصوص بازیکنانی که در میان دیگر هافبک های بارسلونا از قدرت بدنی بالاتری برخوردارند.

ویدال با وجود اینکه در دو بازی برگزار شده بارسلونا در این فصل، در ترکیب اصلی نبوده است، جزو ذخیره های مورد اعتماد والورده محسوب می گردد و در بازی این هفته آبی و اناری ها نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل پنجم بارسا را زد.

دلیل اینکه تیم فوتبال مارسی به خرید ویدال تمایل نشان داده، نگرانی اش بابت از دست دادن هافبک برزیلی این تیم لوئیز گوستاوو است. گوستاوو از فنرباغچه ترکیه یک پیشنهاد داشته که آن را رد نموده اما مارسی مطمئن نیست که بتواند در 6 روز باقی مانده از بازار جابجایی، مانع رفتن این بازیکن برزیلی گردد. به همین دلیل آندره ویلاش بواش سرمربی مارسی به مسئولان باشگاه گفته که ویدال گزینه مورد نظر او برای پر کردن جای خالی گوستاوو است.

در همین حال سایت اف سی اینتر نیوز مدعی شده که احتمالی موافقت بارسلونا با انتقال ویدال ضعیف است و این بازیکن اگر مجبور به ترک نوکمپ گردد، ترجیح می دهد که به اینتر برود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2788

به "مارسی هم خواستار خرید ویدال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارسی هم خواستار خرید ویدال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید