قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته سیستان و بلوچستان صحت ندارد

به گزارش جعبه مهر، کلیپی در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن فردی با عنوان مسافر از شرایط اقامتگاه شهر سوخته و عدم دسترسی مسافران به آب و سرویس بهداشتی گلایه کرده بود. در این کلیپ عنوان شد: مدت هاست که آب در اقامتگاه شهر سوخته قطع است و در سرویس بهداشتی هم قفل است و امکان استفاده مسافران در این بحران کرونا فراهم نیست و با این شرایط نمی توان توقع داشت که توریست خارجی به زابل بیاید این مکان ثبت جهانی شده است و باید بیشتر به آن رسیدگی شود.

قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته سیستان و بلوچستان صحت ندارد

قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته صحت ندارد

علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته تکذیب می شود و در بازدید میدانی که امروز از سایت شهر سوخته صورت گرفت مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.

وی شرح داد: خط انتقال آب شهر سوخته در گذشته دچار مشکل بود که با تانکر آبرسانی می شد، اما در ماه های اخیر این مسائل وجود نداشته است و بر اساس آخرین اطلاعات و بررسی ها هم در موزه و هم در پایگاه شهرسوخته آب وجود دارد و مسافران مسئله ای در این زمینه ندارند.

به گفته این مقام مسئول، مکان هایی که گردشگران برای بازدید و استراحت و دریافت خدمات در سایت گردشگری شهر سوخته می فرایند مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به گفته مجید کلانوری مدیر پایگاه شهر سوخته و با بررسی هایی که اجرا شده، سایت گردشگری این اثر باستانی جهانی از سه ماه گذشته تا به امروز مسئله ای برای تامین آب نداشته و قطعی آب گزارش نشده است.

منبع: راه دانا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: چمدان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7503

به "قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته سیستان و بلوچستان صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی آب در سایت گردشگری شهر سوخته سیستان و بلوچستان صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید