قرنطینه شدن وزیر دفاع و مقامات ارشد نظامی انگلیس

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت دفاع انگلیس گفت؛ پس از آنکه تست کرونای رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس هفته گذشته مثبت شد، وزیر دفاع و شماری از مقامات نظامی مهم این کشور در قرنطینه 10 روزه قرار گرفتند.

قرنطینه شدن وزیر دفاع و مقامات ارشد نظامی انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد: پس از آنکه تست کرونای رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس هفته گذشته مثبت شد، وزیر دفاع و تعدادی از مقامات نظامی مهم این کشور در قرنطینه 10 روزه قرار گرفتند.

بن والاس Ben Wallace وزیر دفاع انگلیس، فرماندهان نیروی دریایی و نیروی هوایی و فرماندهی راهبردی این کشور، پس از آنکه پنجشنبه نشستی با ژنرال نیک کارتر رئیس ستاد مشترک ارتش داشتند و وی روز جمعه تست کرونایش مثبت شد، به مدت 10 روز در قرنطینه قرار گرفتند.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس یکشنبه شب گفت: در کنترل های معمول برای کووید 19، تست کرونای رئیس ستاد مشترک ارتش مثبت شد. همکارانی که هفته گذشته با وی در یک نشست بودند، از جمله وزیر دفاع، براساس دستورالعمل های دولت قرنطینه شدند.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت: ژنرال مارک کارلتون-اسمیت فرمانده ارتش و ژنرال کارتر معاون وی، اوایل هفته قرنطینه شدند و منتظر نتایج تست های پی سی آر خود هستند. آن ها هم در این نشست حضور داشتند، اما فاصله زیادی با ژنرال داشتند.

هشدار به موج نو شیوع کرونا در انگلیس

سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام کرد: تعداد مبتلایان به سویه جهش یافته کووید هندی، موسوم به دلتا (Delta) در انگلیس، طی یک هفته، 50 درصد افزایش یافت و اکنون بیش از یکصد هزار نفر در این کشور، به این سویه جهش یافته کرونا مبتلا هستند.

براساس آمار سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، در هفته اخیر 35000 مورد ابتلا به سویه دلتا در انگلیس شناسایی شد و اکنون 111.157 نفر در انگلیس به این سویه مبتلا هستند.

به نوشته دیلی میرور، اکنون سویه دلتا، در ابتلای 96 درصد از مبتلایان به کرونا در انگلیس اثر دارد. روزنامه دیلی میرور به نقل از آمار سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس نوشت: در فاصله 23 فوریه تا 7 ماه ژوئن امسال، 5 اسفتد پارسال تا 17 خرداد ماه امسال، همچنین 6 مورد از ابتلا به سویه نو جهش یافته کووید، با نام لامبدا (Lambda) در انگلیس شناسیایی شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10480

به "قرنطینه شدن وزیر دفاع و مقامات ارشد نظامی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه شدن وزیر دفاع و مقامات ارشد نظامی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید