قالیباف قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی را ابلاغ کرد!

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - رئیس مجلس به دنبال ابلاغ نشدن قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی از سوی رئیس جمهوری، این قانون را ابلاغ کرد.

قالیباف قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی را ابلاغ کرد!

به گزارش تسنیم، به دنبال استنکاف رئیس جمهوری، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به اکبرپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل روزنامه رسمی کشور قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی را ابلاغ کرد.

رئیس مجلس با استناد به تبصره ذیل ماده 1 قانون مدنی این قانون را برای چاپ و انتشار در روزنامه رسمی ابلاغ نموده است.

ماده نخست قانون مدنی تصریح می نماید که مصوبات مجلس شورای اسلامی و نتیجه همه پرسی پس از طی مراحل قانونی به رئیس جمهور ابلاغ می گردد و رئیس جمهور باید ظرف مدت پنج روز آن را امضا و به مجریان ابلاغ کند، همچنین این مقام مسئول باید دستور انتشار آن را صادر و روزنامه رسمی موظف است ظرف مدت 72 ساعت پس از ابلاغ منتشر کند.

تبصره این ماده بیان می نماید که در صورت استنکاف رئیس جمهوری از امضا یا ابلاغ در مدت مذکور، روزنامه رسمی موظف است به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی ظرف مدت 72 ساعت مصوبه را چاپ و منتشر کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8476

به "قالیباف قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی را ابلاغ کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی را ابلاغ کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید