فوت بیش از 5000 نفر در استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا

به گزارش جعبه مهر، استاندار تهران با بیان اینکه در این استان تا به امروز تعداد فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 به 5823 نفر رسیده است، تاکید کرد: قطعا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) می تواند ضامن سلامت مردم و شکوه این عزاداری باشد.

فوت بیش از 5000 نفر در استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در تشریح آخرین آمار مبتلایان کروناویروس در استان تهران گفت: تا کنون 96 هزار و 40 نفر در سطح استان تهران به بیماری کووید 19 مبتلا شدند و 78 هزار و 889 بیمار نیز بهبود پیدا کرده اند. همچنین تعداد فوتی های ناشی از این بیماری به 5823 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: شیب کاهش مبتلایان به کروناویروس در استان تهران ملایم است و رعایت پروتکل های بهداشتی همچون استفاده از ماسک قابل قبول است.

استاندار تهران تاکید کرد: قطعا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) می تواند ضامن سلامت مردم و شکوه این عزاداری باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7395

به "فوت بیش از 5000 نفر در استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت بیش از 5000 نفر در استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید