فرهنگ مقابله با کرونا در نمایش خیابانی سیرجان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/کرمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان و گروه نمایش نیما با برگزاری نمایش پرفورمونس، هشدارها و عواقب ناشی از شیوع بیماری کرونا را در 5 روز به مردم سیرجان گوشزد کردند.

فرهنگ مقابله با کرونا در نمایش خیابانی سیرجان

جانشین ستاد مقابله با کرونا دانشکده علوم پزشکی سیرجان در تشریح این اقدام گفت: این پرفورمنس با اجرای خیابانی در معابر و خیابان های اصلی شهر سیرجان امروز پس از 5 روز اجرا، به کار خود سرانجام داد.

دکتر موسی نصراله پور افزود: در این نمایش که آئینه در آئینه نام دارد، سعی شد تا با حضور اعضای گروه نمایشی در فرم و لباس مدافعین سلامت و حمل بیمار کرونای نمادین که از مصائب بیماری کرونا رنج می برد، هشدارها و عواقب سخت شیوع این ویروس از نزدیک به شهروندان یادآوری شود.

وی ادامه داد: درخواست ماسک زدن توسط افراد گروه در حین نمایش و اهدای ماسک رایگان و نمایش سختی ها و استرس که کادر بهداشت و درمان در پوشیدن لباس های مخصوص و درمان در شرایط پرخطر و اضطراب دارند، از دیگر اهداف این برنامه فرهنگی بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7135

به "فرهنگ مقابله با کرونا در نمایش خیابانی سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ مقابله با کرونا در نمایش خیابانی سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید