فتحی دیر کناره گیری کرد، این هیات مدیره باشگاه را به بن بست رساند

به گزارش جعبه مهر، سید کاظم اولیایی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: امیر حسین فتحی خیلی زودتر از دیروز باید استعفا می داد. او خیلی دیر کناره گیری کرد تا امور این تیم قدری عقب بیفتد.

فتحی دیر کناره گیری کرد، این هیات مدیره باشگاه را به بن بست رساند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: مسائل استقلال فراتر از رفت و آمد مدیرعامل است. این باشگاه به تغییر ساختار، تغییر چارت و سپس تغییرات هیات مدیره احتیاج دارد. تنها با تغییر مدیرعامل کار این تیم درست نمی گردد.

وی با انتقاد از عملکرد هیات مدیره باشگاه گفت: اولین اقدامی که مجمع و در راس آن وزیر ورزش باید انجام دهد، تغییر در هیات مدیره است. اگر استقلال امروز به بن بست رسیده، ماحصل مدیریت و یا بهتر بگویم سوء مدیریت این هیات مدیره است.

اولیایی به اشاره به نقدها تند بازیکنان استقلال از مدیریت گفت: اتفاق خوبی نبود که افتاد و قبح باشگاه و مدیریت آن شکست. این بدعت بدی بود که در فوتبال گذاشته شد و کار مدیران آینده را هم سخت می نماید. مدیریت آینده باشگاه باید خیلی کوشش کند تا این گذشته تلخ مدیریت را از اذهان بازیکنان و طرفداران پاک نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4199

به "فتحی دیر کناره گیری کرد، این هیات مدیره باشگاه را به بن بست رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی دیر کناره گیری کرد، این هیات مدیره باشگاه را به بن بست رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید