فتحی: حقوقدان ورزشی هستم و با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می کنیم، مجیدی را توبیخ نکردیم

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به وسیله مسالمت آمیز و دیپلماتیک مشکل شفر را با کمترین هزینه مرتفع می کنیم.

فتحی: حقوقدان ورزشی هستم و با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می کنیم، مجیدی را توبیخ نکردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین فتحی پس از پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان درباره وضعیت دستیاران وینفرد شفر گفت: دستیاران وینفرد شفر در اختیار باشگاه هستند تا در خاتمه فصل درباره آنها تصمیم گیری گردد.

وی درباره حضور شفر در تمرین استقلال پس از تعلیق از سرمربیگری آبی پوشان مطرح نمود: ما هم به وسیله واتس اپ و هم با ارسال نامه به او گفته بودیم که در محل تمرین حاضر نگردد، به نظر من کار غیر حرفه ای کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اعتراض طرفداران گفت: طرفداران حق دارند اعتراض نمایند، ولی تا خاتمه فصل شکیبا باشند تا تیم خوبی را برای فصل آینده بسازیم.

فتحی درباره پیروزی مقابل استقلال خوزستان توضیح داد: این برد خوب و مقتدرانه را به طرفداران خوب مان تقدیم می کنیم که در این فصل شاید از نتایج ما ناراحت بودند. امیدوارم ما را دعا نمایند و پشتیبان ما باشند تا در لیگ و آسیا پیروز باشیم.

وی درباره واکنش ها پس از تعلیق شفر از سرمربیگری استقلال و احتمال شکایت او گفت: من از زحمات آقای شفر تشکر می کنم، ایشان مربی بزرگی بود و همه کوشش خود را برای استقلال کرد ولی به هر دلیلی این اواخر نتوانست به استقلال یاری کند. همانطور که گفتم کار آقای شفر برای حضور در محل تمرین غیرحرفه ای بود. ایشان مربی ای است که 50 سال سابقه دارد و خودش اذعان داشت که نامه ما را رویت نموده است. ما به وسیله مسالمت آمیز و دیپلماتیک این مشکل را با کمترین هزینه مرتفع می کنیم.

فتحی اضافه کرد: شفر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با کمترین هزینه پیگیر هستیم تا رضایت ایشان را جلب کنیم. طرفداران و کارشناسان فوتبال مطمئن باشند که این کار با کمترین هزینه صورت می گیرد. من اگر در فوتبال هیچ کاری بلد نباشم به عنوان کسی که حقوقدان ورزشی هستم کار را مسالمت آمیز و از راه های حقوقی انجام خواهم داد.

وی درباره احتمال حضور قلعه نویی در فصل آینده به عنوان سرمربی استقلال گفت: من به همه عزیزان و بزرگواران و خانواده استقلال و پیشکسوتان استقلال احترام می گذارم. اما قبلا هم به صراحت گفته ام که مربی آینده ما خارجی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره این موضوع که فرهاد مجیدی فصل آینده به عنوان دستیار سرمربی خارجی در استقلال خواهد بود، گفت: مجیدی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و کنار مربی خوب و توانمند آینده ما خواهد بود.

فتحی درباره اینکه از عملکردش رضایت دارد یا نه توضیح داد: 3 بازی دیگر وجود دارد در این باره بعد از خاتمه مسابقات صحبت می کنیم.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال الهیار صیادمنش را به فروش رسانده است، گفت: ما از طرفداران هیچ چیزی را پنهان نخواهیم کرد. تیم که نتیجه بگیرد مربی خوب می گردد و بد هم نتیجه بگیرد بد می گردد. در خصوص صیادمنش هر وقت اتفاقی صورت بگیرد خواهیم گفت. فروش بازیکن یکی از راه های درآمدزایی باشگاه ها است. باشگاه استقلال اگر موردی باشد قطعا به صورت شفاف به اطلاع طرفداران خواهد رساند و مطمئن باشید صادق خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خاتمه درباره پست فرهاد مجیدی بعد از بازی با سپاهان مطرح نمود: از آقای مجیدی در این باره سوال کنید. ما ایشان را توبیخ نکردیم و فقط خواستیم که مربیان تیم برای حفظ آرامش پستی نگذارند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1643

به "فتحی: حقوقدان ورزشی هستم و با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می کنیم، مجیدی را توبیخ نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: حقوقدان ورزشی هستم و با کمترین هزینه رضایت شفر را جلب می کنیم، مجیدی را توبیخ نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید