عرضه احتمالی گوشی Galaxy Fold 2 در سال 2020

به گزارش جعبه مهر، سامسونگ احتمالا در سال 2020 میلادی دومین نسل از گوشی انعطاف پذیر خود را فراوری و به مشتریان عرضه می نماید.

عرضه احتمالی گوشی Galaxy Fold 2 در سال 2020

به گزارش خبرنگار ، غول فناوری کره جنوبی احتمالا در سال 2020 میلادی دومین نسل از گوشی های هوشمند Galaxy Fold خود را فراوری می نماید. انتشار چنین خبری در خصوص تلفن همراه انعطاف پذیر سامسونگ در زمانی که هنوز مدت زیادی از عرضه نسل اول این گوشی ها نمی گذرد می تواند نشان دهنده تصمیم جدی سامسونگ برای کسب سهم ویژه ای از بازار گوشی های انعطاف پدبر در دنیا باشد.

از گوشی گلکسی فولد خود بیشتر مراقبت کنید!

در حال حاضر دیگر فعالیت و تمرکز سامسونگ بر روی گوشی هوشمند Galaxy Fold 2 دیگر راز نیست. سامسونگ با سرمایه گذاری گسترده روی نسل بعدی گوشی های انعطاف پذیر خود قصد معرفی این شرکت به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین فراوری نماینده این نوع از تلفن های همراه را در دنیا دارد. هم اکنون تنها رقیب گوشی Galaxy Fold سامسونگ، تلفن همراه انعطاف پذیر هوآوی است.

گوشی Galaxy Fold 2، دومین نسل از تلفن همراه انعطاف پذیر سامسونگ

متاسفانه پس از عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در تاریخ 15 شهریور 1398، این شرکت کره ای تلفن همراه Galaxy Fold را به نمایندگان فروش خود در سراسر دنیا تحویل نداد و این گوشی تنها در کره جنوبی به مشتریان عرضه شد. البته نماینده رسمی سامسونگ در آمریکا اعلام نموده است گوشی Galaxy Fold از فردا به در دسترس خریداران آمریکایی قرار می گیرد.

منابع غیررسمی به نقل از مدیران سامسونگ اعلام کردند نسل دوم گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در سراسر دنیا به طور هم زمان عرضه خواهد شد. هم اکنون شهروندان کره جنوبی می توانند گوشی Galaxy Fold را با قیمت 1 هزار و 980 دلار خریداری نمایند. اگر شما قصد خرید این گوشی را دارید، ولی از لحاظ اقتصادی توانایی آن را ندارید باید تا سال آینده میلادی صبر نموده و منتظر مدل جدید تلفن همراه انعطاف پذیر سامسونگ باشید. زیرا بدون شک پس از معرفی Galaxy Fold 2 قیمت نسل اول این گوشی پایین تر می آید.

سامسونگ در گوشی Galaxy Fold از حافظه داخلی 512 گیگابایت، باتری 4 هزار و 380 میلی آمپر و پردازنده اسنپدراگون 855 میلی آمپر استفاده نموده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3225

به "عرضه احتمالی گوشی Galaxy Fold 2 در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه احتمالی گوشی Galaxy Fold 2 در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید