عالیشاه: اعتراض ها جونیور را ضعیف تر می نماید، در یک بازی بی روح 3 امتیاز مهم گرفتیم

به گزارش جعبه مهر، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طرفداران قوت قلب بازیکنان هستند، بدون آنها فوتبال ارزشی ندارد و امروز در یک بازی بدون روح سه امتیاز مهم گرفتیم.

عالیشاه: اعتراض ها جونیور را ضعیف تر می نماید، در یک بازی بی روح 3 امتیاز مهم گرفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید عالیشاه پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: من امروز مقابل پیکان وظیفه ام را انجام دادم. هر موقع که بازی کنم برای من افتخار است. همواره هم سعی می کنم با تمام توان بازی کنم که هم تیم نتیجه بگیرد و هم خودم پیروز باشم.

وی درباره اعتراض هایی که به عملکرد جونیور می گردد، توضیح داد: من همبازی او هستم و نمی توانم درباره سطح بازی بازیکنان تیم صحبت کنم. او غریبه است و هنوز با تیم کاملاً آشنا نشده است. هرچه باشد بازیکن تیم ماست و با انتقاد ها فقط او را زیر سؤال می بریم و روز به روز هم ضعیف تر می گردد. باید حمایت کنیم تا زمانی که بازی می نماید به درد پرسپولیس بخورد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: مهم سه امتیاز بازی بود که امروز به دست آوردیم. من به شخصه شرایط بدنی خوبی نداشتم و در این بازی هم که با نبود طرفداران بدون روح بود، سه امتیاز مهم گرفتیم. قوت قلب بازیکنان پرسپولیس طرفداران هستند و بدون آنها فوتبال ارزشی ندارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3617

به "عالیشاه: اعتراض ها جونیور را ضعیف تر می نماید، در یک بازی بی روح 3 امتیاز مهم گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: اعتراض ها جونیور را ضعیف تر می نماید، در یک بازی بی روح 3 امتیاز مهم گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید