طرح ایلان ماسک برای حمل و نقل تغییر کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به نظر می رسد تونل های مخصوص حمل و نقل بورینگ کمپانی عملیاتی نشده و درنتیجه طرح ایلان ماسک تغییر خواهد نمود.

طرح ایلان ماسک برای حمل و نقل تغییر کرد

به همین دلیل بلومبرگ به اسنادی دسترسی یافته که نشان می دهد شرکت بورینگ ایده ای برای حفر تونل های باربری با عرض 21 فوت را ارائه نموده است. چنین عرضی معادل 2 برابر عرض تونل هایی حفر شده این شرکت است.

به این ترتیب عرض تونل ها به اندازه ای خواهد بود که در آن دو کانتینر بارگیری کنار هم جای می گیرند. محموله های بار روی ابزار باربری قرار می گیرند که با باتری کار می نمایند و در حقیقت طبقه هایی متحرک هستند.

البته هنوز کاملاً مشخص نیست چه تعداد مشتری احتمالی در این ایده شراکت می نمایند. طبق اطلاعات موجود شرکت بورینگ تصمیم دارد از ایده تونل های باربری حمایت کند که به کاهش ترافیک جاده ها در منطقه منجر می شوند.

چنین طرحی در حقیقت یک بندر در خشکی است که شرکت ها از مدت ها قبل ایده آن را آنالیز می نمایند.شرکت بورینگ از شروع تأسیس خود پروژه باربری را در نظر داشت. بنابراین کوشش مذکور بیشتر تغییر در تمرکز فعالیت های شرکت است. همچنین حفر تونل های عریض تر برای باربری به شرکت بورینگ یاری می نماید مشتریان بیشتری گرد خود جمع کند.

از سوی دیگر به نظر می رسد تغییر برنامه های بورینگ واکنشی به استقبال اندک از طرح حمل ونقل شرکت بورینگ باشد. این استارت آپ ایلان ماسک در سال 2018 میلادی اجرای طرح خود در لس آنجلس را متوقف کرد. زیرا شکایتی از شرکت به دلیل تأثیر آن روی محیط زیست اجرا شده بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10359

به "طرح ایلان ماسک برای حمل و نقل تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ایلان ماسک برای حمل و نقل تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید