ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه

به گزارش جعبه مهر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از ضرورت مقابله با شکل گیری بازارخرید و فروش اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ; گفت: با افزایش آگاهی همشهریان می توانیم از شکل گیری بازار خرید و فروش اموال مسروقه جلوگیری کنیم.

او ادامه داد: یکی از عواملی که باعث ایجاد انگیزه برای سارقان می شود مالخران و خریداران اموال مسروقه می باشند و در صورتی که خریدی از سمت همشهریان صورت نگیرد، سارقان نیز به اهداف خود دست نخواهند یافت.

بخشنده مطرح نمود: نهاد های متولی مانند شهرداری، نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت باید نظارت دقیق بر صنف های مرتبط با این موضوع مانند دست فروشان و خریداران ضایعات و سمساری ها داشته باشند و از فعالیت غیر قانونی آن ها جلوگیری کنند.

او خاطرنشان کرد: خریداران و فروشندگان اموال مسروقه گاهی در قالب فروشندگان دوره گرد و ضایعاتی فعالیت می کنند و از این طریق اموال مسروقه را از استان خارج کرده و در استان های مجاور به فروش می رسانند و باید به شدت با آن ها مقابله شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام اظهار کرد: بیشتر سرقت ها در استان به صورت خرد و توسط معتادان صورت می گیرد و باند های حرفه ای و سازمان یافته سرقت در استان وجود ندارد.

ن

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3573

به "ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید