صدور کارت برای 120 عضو انجمن میراث فرهنگی در سقز

به گزارش جعبه مهر، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سقز از فعالیت 120 نفر از اعضای انجمن دوستداران میراث فرهنگی در این شهرستان اطلاع داد.

صدور کارت برای 120 عضو انجمن میراث فرهنگی در سقز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، صلاح نصراللهی گفت: به منظور حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و پاسداری از مواریث فرهنگی تا به امروز برای 120 نفر از اعضای انجمن دوستداران میراث فرهنگی در سطح شهرستان سقز کارت عضویت صادرشده و با این اداره به شکل افتخاری همکاری می نمایند.

او با بیان اینکه 154 اثر تاریخی و فرهنگی شهرستان سقز در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، اضافه نمود: علاوه بر این آثار، حدود 250 اثر تاریخی و فرهنگی دیگر نیز شناسایی شده اند که باید مورد حفاظت قرار گیرند و این امر جز با تعامل و همکاری دستگاه های ذی ربط و مردم میسر نمی گردد.

نصر الهی توضیح داد: بهترین راه پاسداری و حراست از آثار تاریخی فرهنگی بهره گیری از توان مردمی به وسیله آموزش و تشکیل انجمن های مردم نهاد است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4629

به "صدور کارت برای 120 عضو انجمن میراث فرهنگی در سقز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور کارت برای 120 عضو انجمن میراث فرهنگی در سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید