شکست میلان و پیروزی رئال مادرید در بازی های محبت آمیز

به گزارش جعبه مهر، تیم های باشگاهی فوتبال اروپا در دیدارهایی محبت آمیز به منظور آمادگی بیشتر به مصاف هم رفتند.

شکست میلان و پیروزی رئال مادرید در بازی های محبت آمیز

به گزارش خبرنگاران، در حالی که رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا تعطیل است تیم های قدرتمند قاره سبز به منظور افزایش آمادگی برای آغاز فصل جدید این رقابت ها برابر هم به میدان رفتند.

بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا توانست با یک گل میلان را شکست دهد. برای شاگردان نیکوکواچ در این دیدار لئون گورتسکا گلزنی کرد.

بایرن مونیخ در بازی بعدی خود باید در برابر فنر باغچه بازی کند که اللهیار صیادمنش بازیکن جوان ایرانی را در اختیار دارد.

در دیگر دیدار رئال مادرید برابر آرسنال به تساوی 2 بر 2 رسید ولی پیروز شد در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 حریف خودش را شکست دهد و به پیروزی دست یابد. این بازی دو اخراجی هم داشت. ناچو از رئال مادرید در دقیقه 9 و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس از آرسنال در دقیقه 40 دو اخراجی این دیدار بودند.

گرت بیل که زمزمه های رفتن او از رئال شنیده می گردد و مارکو آسنسیو برای رئال مادرید و الکساندر لاکازت و امریک اوبامیانگ برای توپچی های لندنی در این دیدار پیروز به گلزنی شدند.

همچنین گوادالاخارا و اتلتیکومادرید نیز در دیداری محبت آمیز به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی تیم مادریدی در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به فزونی رسید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2307

به "شکست میلان و پیروزی رئال مادرید در بازی های محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست میلان و پیروزی رئال مادرید در بازی های محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید