شهربانو امانی: اقدام های ارزشمند شهرداری مانع وقوع سیلاب در تهران شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران آنلاین:یک عضو شورای شهر تهران از اقدام های شهرداری تهران برای جلوگیری از وقوع سیلاب تقدیر کرد.

شهربانو امانی: اقدام های ارزشمند شهرداری مانع وقوع سیلاب در تهران شد

به گزارش شهرنوشت، شهربانو امانی در مراسم افتتاح 20 پروژه منطقه 6 با انتقاد از دست اندازی ها به طبیعت در طول سالیان گذشته، گفت: سیل سال جاری سیلی محکمی به گوش مسئولان زد تا در اقدامات و تصمیم هایی که گرفته بودند تجدیدنظر نمایند. البته باران رحمت الهی است و زیبایی های فراوانی دارد؛ با بارش های اخیر چهل و پنج سانتی متر به ارتفاع دریاچه ارومیه افزوده شده است، اما باید بدانیم که با وجود این بارش ها همچنان کشورمان با مشکل کمبود آب روبرو است. سفره های زیرزمینی در طول سالیان گذشته به یغما رفته و کشور از نظر آب در شرایط بحرانی است به همین دلیل باید تا می توانیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم.

این عضو شورای شهر با تقدیر از اقدامات اخیر شهرداری تهران در ایجاد نوروزگاه ها و کنترل بحران سیلاب در تهران ادامه داد: نوروزگاه ها در عید سال جاری نشاط ویژه ای به شهر داده بودند و اگر مسائل مربوط به سیل در کشور نبود آن را بیشتر حس می کردیم که این اقدام جای تشکر دارد.

او گفت: همچنین کوشش شهرداری تهران برای جلوگیری از جاری شدن سیل در تهران ارزشمند بود و من خوشحالم که امروز مدیریت شهری وضعیت باثباتی را تجربه می نماید. در بارندگی های اخیر بسیاری از مسئولان با ما تماس می گرفتند و نسبت به شرایط بارندگی ها و احتمال بروز سیل در شهر نگران بودند، اما تدابیر اندیشیده شده مثل لایروبی روددره ها و آمادگی کامل نیروهای مدیریت شهری باعث شد که بحرانی در تهران ایجاد نگردد.

امانی با تاکید بر بهره گیری از یاری های مردمی در مواقع بحرانی بیان کرد: اقدام های تندروهایی مثل ترامپ باعث شده است که در کشور وحدت و همبستگی ایجاد گردد، اما هیچ جریانی حق ندارد این وحدت را به نفع خود مصادره کند.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: گفته می گردد سال جاری سال سختی است، اما اگر مردم به میدان بیایند و یاری نمایند تمام مسائل حل خواهد شد. مجموعه مدیریت شهری اراده دارد که سال 98 را به سال خدمت بهتر و بیشتر به مردم تبدیل کند. این سرزمین و انقلاب از آن مردم است و امیدوارم در انتخابات آخر سال جاری مردم به میدان بیایند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.

امانی در سرانجام از تدابیر شهرداری تهران برای مقابله با آلودگی هوا قدردانی و اظهار داشت: در سال 97 هیچ روزی مدارس به خاطر آلودگی هوا تعطیل نشدند و این نتیجه کوشش های مدیریت شهری بود و باید سپاسگزار این کوشش ها باشیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1534

به "شهربانو امانی: اقدام های ارزشمند شهرداری مانع وقوع سیلاب در تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربانو امانی: اقدام های ارزشمند شهرداری مانع وقوع سیلاب در تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید