شمخانی: آمریکا ابتدا باید خسارت هایی که وارد نموده را جبران کند

به گزارش جعبه مهر، علی شمخانی با تأکید بر اینکه آمریکا شایسته مذاکره کردن نیست، گفت که آن ها مذاکره را بخشی از روند فشار بر ایران می دانند.

شمخانی: آمریکا ابتدا باید خسارت هایی که وارد نموده را جبران کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای فارس، علی شمخانی رئیس شورای عالی امنیت ملی ایران گفت که آمریکایی ها در مذاکره کردن به دنبال حل مسائل نیستند.

او به شبکه المیادین گفت: دولت آمریکا شایسته مذاکره کردن نیست و آن ها مذاکره را بخشی از عملیات فشار می دانند نه راهی برای حل مسائل و مردم ایران نیز کاملا این رفتار آمریکا را متوجه شده اند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی ایران، اضافه نمود: دولت آمریکا ابتدا باید توافقاتی که نقض نموده و خسارت هایی که به بار آورده را جبران کند و سپس از مذاکرات سخن بگوید. کاملا آشکار شده است که آن ها پیش از مذاکرات تمامی ابزار فشار و جنگ روانی را به کار می گیرند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه هفته جاری، بعد از چندین هفته صحنه آرایی نظامی و تهدید ایران، در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن گفت که تمایل دارد با تهران وارد مذاکره گردد. او مدعی شد قصد آسیب زدن به ایران را ندارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1875

به "شمخانی: آمریکا ابتدا باید خسارت هایی که وارد نموده را جبران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمخانی: آمریکا ابتدا باید خسارت هایی که وارد نموده را جبران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید