شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مستحق صعود به فینال لیگ برتر بودیم و دو پنالتی ما در مصاف با مس رفسنجان سوخت.

شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت

فاطمه شریف در جمع خبرنگاران در مورد شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان و حذف از رقابت ها اظهار کرد: بازیکنانم عملکرد قابل قبولی در دو ملاقات داشتند، حسرت پیروزی در ملاقات رفت برایمان باقی ماند، متاسفانه در بازی برگشت سارا شیربیگی به دلیل مصدومیت شرایط خوبی نداشت و اگر صد درصد عملکرد خود را ارائه می کرد می توانستیم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: بازیکنان در این دو ملاقات بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند با این حال متاسفانه نتوانستیم جواز صعود به فینال مسابقات را کسب کنیم.

شریف در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی عنوان نمود: من در کل لیگ فقط یک بار به داوری اعتراض داشتم، در بازی برگشت مقابل مس رفسنجان هم به داوری اعتراض کردم. به گمانم دو پنالتی برای ما گرفته نشد. کمیته داوران باید داورانی را برای این بازی انتخاب می کرد که بتوانند بازی های حساس را مدیریت نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6911

به "شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریف: دو پنالتی ما در برابر مس سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید