شریعتمداری: 3500 میلیارد تومان طرح تولیدی در بخش تعاون افتتاح می شود

به گزارش جعبه مهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به زودی حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان طرح تولیدی با اشتغال آفرینی برای حدود 26 هزار نفر در مجموعه تعاونی های کشور افتتاح می شود.

شریعتمداری: 3500 میلیارد تومان طرح تولیدی در بخش تعاون افتتاح می شود

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تلاش کردیم در یک سال گذشته با توجه به تغییر شرایط بازار کار همچنین تغییر شکل تعاونی ها و تشکیل تعاونی های نوبنیان برپایه دانش و استارت آپ، اقدامات نوآورانه در خصوص تعاونی ها انجام شود.

وی اضافه نمود: یکی از این اقدامات، تاسیس مرکز نوآوری برای حمایت از تعاونی های نوبنیاد در سطح کشور است که برپایه دانش فعالیت می کنند و معمولا از جوانان تشکیل شده اند.

وزیر تعاون در خصوص تمهیدات اتخاذشده برای توسعه بخش تعاون، گفت: علاوه بر این تلاش شد تا روش های جدید تامین مالی خرد به شکل تضمین شده از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، فرایند تامین مالی طرح ها و پروژه های جوانان را تسهیل کند و امکان تامین مالی تعاونی در کل کشور را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: تلاش شده با استفاده از منابع بانک توسعه تعاون و امکانات صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات با نرخ های ترجیهی را در اختیار تعاونی های مناطق محروم و مرزی قرار دهیم و تسهیلات با نرخ پایین تر را پرداخت کنیم.

شریعتمداری گفت: سند توسعه بخش تعاون که 22 بند اساسی دارد در دست رسیدگی توسط دولت است که بر اساس آن همه دستگاه های اجرایی، ماموریت خود را در حوزه تعاون انجام خواهند داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7216

به "شریعتمداری: 3500 میلیارد تومان طرح تولیدی در بخش تعاون افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: 3500 میلیارد تومان طرح تولیدی در بخش تعاون افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید