سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می نماید

به گزارش جعبه مهر، در شرایطی که اپل سیستم عامل جدید آی او اس را عرضه نموده خبرها حاکیست که نصب آن بر روی مدل های قدیمی آیفون این گوشی ها را کند می نماید.

سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اسین ایج، آی او اس 13 که روز گذشته برای نصب بر روی ایفون های جدید عرضه شد می تواند گوشی های آیفون قدیمی که از سال 2017 به قبل عرضه شده اند را کندتر کند.

قرار است به زودی یک نسخه به روزتر از سیستم عامل آی او اس به نام آی او اس 13.1 هم عرضه گردد. این نسخه جدید از آی او اس بر عملکرد پردازنده های آیفونهای قدیمی تر تاثیر منفی دارد و به خصوص آیفون های ایکس آر و ایکس اس را کند می نماید.

اپل قبلا به طور ضمنی اعتراف نموده بود که با هر بار به روزرسانی سیستم عامل آی او اس برای آیفون های جدید، در صورت نصب این سیستم عامل بر روی آیفون های قدیمی تر شاهد کندشدن این گوشی ها خواهیم بود. به نظر می رسد این اقدام یکی از تمهیدات اپل برای وادار کردن کاربران به خرید مدل های تازه تر آیفون است.

گفته می گردد عملکرد آی او اس جدید بر روی آیفون های قدیمی ارتباط مستقیمی با وضعیت باتری گوشی های آیفون نیز دارد و اگر این باتری ها وضعیت مناسبی نداشته باشند، کندی عملکرد آیفون های ایکس آر و ایکس اس بیشتر هم خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3132

به "سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم عامل جدید اپل، آیفون های قدیمی را کند می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید