سریع ترین پردازنده اینتل رونمایی شد

به گزارش جعبه مهر، شرکت اینتل سریع ترین پردازنده مخصوص بازی های رایانه ای دنیا را به نام Core i9-9900KS رونمایی کرد که می تواند هر 8 هسته را با قدرت 5 گیگاهرتز به کار بگیرد.

سریع ترین پردازنده اینتل رونمایی شد

هر ساله اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن چشم صنعت کامپیوتر به پایتخت تایوان دوخته می گردد تا جدیدترین قطعات، لپ تاپ ها و کنسول های بازی و ادوات بازی های کامپیوتری را در نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) یا نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات تایپه به جهان معرفی کند.

این نمایشگاه فرصتی است برای دیدن چیزهای جدیدی که در جهانی فناوری رایانه ها با آنها روبرو خواهیم شد و از اینکه رایانه های ما چه قدر در حال قدرتمندتر شدن هستند، هیجان زده شویم. حتی بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان اگر قصد خرید لپ تاپ یا قطعات جدید دارند، تا برگزاری این نمایشگاه صبر می نمایند.

اکنون این نمایشگاه افتتاح شده است و طی این هفته بسیاری از فناوری های هیجان انگیز که قرار است در ادامه سال 2019 و سال 2020 به بازار عرضه شوند، معرفی خواهند شد.

اگر شرکت اینتل پردازنده جدیدی معرفی نمی کرد، نمایشگاه کامپیوتکس یک چیزی کم داشت.

سال جاری نوبت پردازنده Core i9-9900KS است که یک ارتقای ویژه از پرچمدار 9900K است. اما بزرگترین پیشرفت آن چیست؟ این پردازنده می تواند به جای یکی، هر هشت هسته خود را به سرعت 5 گیگاهرتز برساند.

اینتل اطلاعات چندانی در خصوص آن ارائه نداده است (باید تا فردا منتظر ماند)، اما این شرکت تأیید نموده است که سرعت پایه آن 4 گیگاهرتز است که یک جهش قابل توجه نسبت به سرعت 3.6 گیگاهرتزی 9900K است.

اینتل در یک ویدئوی نمایشی برای رسانه ها، این تراشه را در حال انجام با ویندوز تسک منیجر نشان داد که هر هسته به قدرت 5 گیگاهرتز رسید.،ایسنا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1852

به "سریع ترین پردازنده اینتل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین پردازنده اینتل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید