ستیِن: قدرت کافی برای شکستن دیوار دفاعی ناپولی را نداشتیم، تیمی نمی تواند برای مدت طولانی در نوکمپ دفاع کند

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از کسب نتیجه تساوی در سن پائولو ابراز رضایت و تأکید کرد که ناپولی نمی تواند در نوکمپ برای مدت طولانی دفاع کند.

ستیِن: قدرت کافی برای شکستن دیوار دفاعی ناپولی را نداشتیم، تیمی نمی تواند برای مدت طولانی در نوکمپ دفاع کند

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستیِن که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی به تساوی یک - یک رضایت داد، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: تساوی هم نتیجه خوبی بود، اگرچه سخت کوشش کردیم تا فرصت های گلزنی روی دروازه ناپولی خلق کنیم. آنها روی تنها موقعیت جدی شان در نیمه اول به گل رسیدند. ما قدرت کافی برای شکستن دیوار دفاعی ناپولی را نداشتیم.

سرمربی بارسلونا توضیح داد: پس از اینکه پیروز شدیم به گل تساوی برسیم، بازیکنان ناپولی کمی در زمین باز شدند و بعد از آن توانستیم کمی آنها را بیشتر به دردسر بیندازیم. ناپولی خیلی خوب بازی کرد و بازی مقابل آنها آسان نیست، از این رو تساوی همراه با گل نتیجه خوبی پیش از بازی برگشت است.

وی اضافه کرد: بازی دشواری بود و به بازیکنانم بابت کسب این نتیجه تبریک می گویم اما باید مقابل تیم های دفاعی در حمله خطرناک تر و البته صبورتر باشیم. در بازی برگشت ما گزینه های بیشتری خواهیم داشت و بعید به نظر می رسد که تیمی بتواند برای مدت طولانی در نوکمپ دفاع کند. باید مثبت فکر کنیم و نمی توانیم شکایتی داشته باشیم.

کیکه ستیِن همچنین درباره شرایط مدافع تیمش که در دقیقه 3+90 به دلیل پیچ خوردن از ناحیه قوزک پا جای خود را به کلمنت لنگله داد، گفت: با آرامش منتظر خواهیم بود تا ببینیم نتایج پزشکی درباره پیکه چه چیزی به ما خواهند گفت.

سرمربی آبی واناری ها در بخش دیگری از صحبت هایش درباره کار سخت مهاجمانش در این ملاقات گفت: مسی بارها به محوطه جریمه ناپولی نفوذ کرد و هر بار مهاجمان ما مجبور شدند کاملاً در عرض محوطه جریمه حریف حرکت نمایند. شکست خط دفاعی ناپولی یا یافتن راهی مناسب برای پاس دادن، کار دشواری بود.

با توجه به اینکه آرتور ویدال در دقیقه 89 این بازی اخراج و سرخیو بوسکتس در دقیقه 49 کارت زرد گرفت، این دو بازیکن بازی برگشت با ناپولی را از دست دادند. آبی واناری ها اکنون در 6 بازی اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سفر به ایتالیا همچنان بدون کسب پیروزی هستند.

وی در انتها در باره اخراج هافبک شیلیایی اش گفت: من دقیقاً ندیدم که چه اتفاقی افتاد اما شاید داوری کمی سختگیرانه بود. کارت زرد برای یکی از حرکات ویدال درست بود اما کارت دوم به نظرم برای حرکت او خیلی سختگیرانه بود. به هر حال ما بازیکن مهمی را برای بازی برگشت از دست دادیم اما سعی می کنیم به بهترین شکل ممکت جای خالی آرتورو را پر کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4862

به "ستیِن: قدرت کافی برای شکستن دیوار دفاعی ناپولی را نداشتیم، تیمی نمی تواند برای مدت طولانی در نوکمپ دفاع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستیِن: قدرت کافی برای شکستن دیوار دفاعی ناپولی را نداشتیم، تیمی نمی تواند برای مدت طولانی در نوکمپ دفاع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید