دفاع ترامپ از رودی جولیانی؛ وکیل بی نظیری است

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهوری آمریکا در مقام دفاع از وکیل شخصی خود برآمد و از او به عنوان مردک مجرم افسانه ای و وکیل فوق العاده یاد کرد. براساس گزارش ها، دادستان ها تحقیق می نمایند که آیا این شهردار سابق نیویورک در تعاملاتش با اوکراین قوانین لابی را زیر پای گذاشته است یا خیر.

دفاع ترامپ از رودی جولیانی؛ وکیل بی نظیری است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شنبه در پیامی توییتری نوشت: بنابراین اکنون آن ها دنبال مردک مجرم افسانه ای و فوق العاده ترین شهردار تاریخ نیویورک، رودی جولیانی افتاده اند.

او در ادامه نوشت: شاید به نظر برسد گاهی خشن شده باشد اما او مردی فوق العاده و وکیلی بی نظیر است. چنین پیگیری موهوماتی در ایالات متحده آمریکا به راه افتاده است. شرم آور است!

چهارشنبه شب دو حامی اقتصادی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به اتهام تخلف انتخاباتی بازداشت شدند. این دو در جریان تحقیقات از جو بایدن و پسرش هانتر در اوکراین، دستیار رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ بوده اند.

لو پارناس و ایگور فرومن که هر دو تاجرند از سوی دادستانی نیویورک متهم شدند که در جور کردن انتقال پول از خارج از آمریکا به ستاد انتخاباتی کاندیداها در سطح ملی و ایالتی نقش داشته اند و برای این کار مرتکب پولشویی هم شده اند.

براساس گزارش ها، این دو در جریان تحقیقات رودی جولیانی برای یافتن سرنخی از فساد ادعایی هانتر بایدن در اوکراین بسیار فعال بوده اند. هانتر بایدن پسر جو بایدن، معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا است که هم اکنون نامزد پیش رو رقابت های درون حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به حساب می آید.

طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز، دستیاران پارناس گفته اند که او صدها هزار دلار پول برای حفظ جولیانی در شرکت صوری خودش پرداخت نموده بود. جولیانی پنج شنبه گفت توصیه های حقوقی و تجاری برای این دو ارائه می داده است. براساس این گزارش، جولیانی آن ها را به کی یف فرستاده بود تا افراد و اطلاعاتی که بتوان برای تضعیف تحقیقات بازرس رابرت مولر استفاده کرد پیدا نمایند و همچنین به اطلاعاتی برسند که به طور بالقوه به جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ لطمه بزند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3472

به "دفاع ترامپ از رودی جولیانی؛ وکیل بی نظیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ترامپ از رودی جولیانی؛ وکیل بی نظیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید