دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب شد

به گزارش جعبه مهر، رامین افشاری، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در حکمی سید امین صانعی مهری را به عنوان دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب کرد.

دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در متن این حکم آمده است:

نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها، به موجب این حکم به عنوان دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب می شوید.

امید است به منظور هم افزایی اندیشه های پویا و باهم فکری اعضای شورای سیاستگذاری با اتکال به خداوند متعال، در جهت اعتلای اهداف این جشنواره چشم انداز و سیاست های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گام بردارید.

مدیریت فرایند آنالیز، انتخاب و داوری آثار شایسته عکس و فیلم، ایجاد زمینه برای معرفی جاذبه ها گردشگری ایران عزیز، تلاش برای فراهم سازی نمایش و عرضه آثار برتر و برگزیده جشنواره در قالب نمایشگاه و کتاب و نمایش فیلم های برگزیده از مهمترین اهداف این بخش خواهد بود.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران؛ احیاء، مشاور رسانه ای دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی از دیگر سوابق اجرایی سید امین صانعی مهری به شمار می آیند.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2621

به "دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جشنواره ملی عکس و فیلم ایران را باید دید منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید