دادستان کل کشور پیگیر بازداشت خواننده ترویج کننده فحشا شود

به گزارش جعبه مهر، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد کرج در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار پیگیری دادستانی برای بازداشت یک خواننده زیرزمینی شد.

دادستان کل کشور پیگیر بازداشت خواننده ترویج کننده فحشا شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار پیگیری دادستانی برای بازداشت یک خواننده زیرزمینی شد.

در بخشی از این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضر می باشید شخصی به نام امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو، خواننده غیر مجاز ایرانی ساکن در استانبول کشور ترکیه، در روز جمعه مورخ 5 اردیبهشت 1399 در صفحه عمومی رسمی خود در رسانه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار متونی هنجارشکن با هدف سوء استفاده، اغفال و تخریب وجهه بانوان و ترویج و تبلیغ فحشا نموده است.

این فرد در ادامه، متن های منتشر شده توسط باند خود (که اکثرا با نام تتلیتی و یا دیگر نام های مرتبط فعالیت می کنند) که اقدام به دعوت از دختران ایرانی بین 15 تا 20 ساله برای ورود به آنچه خودشان کلام شنیع حرمسرا می نامند را بازنشر نموده است. همچنین در ادامه به صراحت اعلام نموده نیت وی از این اقدامات صرفاً برقراری روابط غیرشرعی و غیراخلاقی با این دختران بوده و هیچگونه قصد ازدواج با آن ها را ندارد. تصاویر و مدارکی از متون یادشده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و صحت این کلام را تایید می نماید و نشان می دهد این فرد نیّت سوء استفاده و اغفال بانوان ایرانی را از خارج از ایران دارد.

پس از واکنش های فراوان ملت شرافتمند ایران به این هنجارشکنی و تبلیغ رذایل اخلاقی و اقدامات غیر شرعی، این فرد اقدام به توهین به پیامبر مکرم اسلام حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نموده و توهین و اتهامات دروغینی به آن حضرت وارد نموده است که از تکرار آن ها شرم داریم و تلاش برای تخریب وجهه مبارک ایشان داشته است.

این شخص از قبل با اتهاماتی همچون تبلیغ و ترویج مواد مخدر، تلاش برای قاچاق زنان و دختران ایرانی، و چندین اتهام دیگر از سوی رسانه ها و هنرمندان و هنردوستان روبرو بوده است.

اگرچه رسانه اجتماعی اینستاگرام اقدام به بستن صفحه رسمی این فرد را به علت نقض قوانین خود (ترویج روابط جنسی با افراد زیر سن قانونی) نموده است، لیکن صفحات افراد باند و افراد وابسته به او فعال بوده و به بازنشر این سخنان شنیع ادامه می دهند.

این گفته ها و اقدامات مصداق شاخص حمله فرهنگی بوده و مشکوک به همکاری با ستون پنجم دشمن جهت حمله به مقدسات و فرهنگ والای اسلامی بوده و امنیت روانی جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.

با توجه به موارد ذکر شده و با توجه به قانون مجازات اسلامی:

طبق ماده 286 قانون مجازات اسلامی، هرکس موجب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد، مصداق مفسد فی الارض محسوب می گردد. امیرحسین مقصودلو در حد وسیع (صفحه ای با بیش از 4 میلیون مخاطب) اقدام به ترویج و اشاعه مصرف مواد مخدر، زنا و روابط غیراخلاقی و غیر شرعی نموده است. همچنین وی اقدام به تشکیل یک باند برای یافتن و اغفال دختران نموده است. علاوه بر آن، تشویش افکار عمومی و بر هم زدن امنیت روانی جامعه نیز قابل بررسی است.

طبق ماده 262 قانون مجازات اسلامی، توهین و سوء استفاده از نام مبارک حضرت پیامبر (ص) مصداق توهین به مقدسات و سب النبی می باشد.

فلذا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با توجه به موارد ذکر شده از دادستان محترم کل کشور درخواست می نماید به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود فرمایند و با توجه به اینکه این اقدامات از خارج از ایران بر علیه ایران انجام گرفته است و امیرحسین مقصودلو را یک تبهکار بین المللی می سازد، با همکاری پلیس و دادستانی کشور دوست و همسایه ترکیه، به دستگیری و انتقال این مجرم به ایران جهت برگزاری دادگاه اقدام فرمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5997

به "دادستان کل کشور پیگیر بازداشت خواننده ترویج کننده فحشا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان کل کشور پیگیر بازداشت خواننده ترویج کننده فحشا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید