خلیل زاده: فرایند پرداخت مطالبات استراماچونی در جهت خوبی واقع شده است

به گزارش جعبه مهر، سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: استراماچونی به سفیر ایران گفته که علاقمند به ایران و استقلال است و با برطرف مسائل اقتصادی همکاریش را ادامه می دهد.

خلیل زاده: فرایند پرداخت مطالبات استراماچونی در جهت خوبی واقع شده است

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیر عاملی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد شرایط استراماچونی گفت: با حمایت سلطانی فر و کوشش مسئولان باشگاه، دیدار امروز استراماچونی و وکلای او با سفیر ایران نشانه خوبی برای ادامه همکاری است.

وی ادامه داد : با یاری وزارت ورزش و سفارت ایران در ایتالیا توانستیم بعد از چندین روز دیدار خوب و موثری برای ادامه همکاری با استراماچونی داشته باشیم و با تدبیری که در نظر گرفتیم برطرف مشکل پرداخت مطالبات او به راستا خوبی رسیده است.

خلیل زاده گفت : استراماچونی به سفیرمان گفته است علاقمند ایران و استقلال است و با برطرف مسائل اقتصادی همکاریش را ادامه می دهد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال گفت : دوست داریم قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی او در تهران باشد و دل طرفداران استقلال شاد گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4306

به "خلیل زاده: فرایند پرداخت مطالبات استراماچونی در جهت خوبی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: فرایند پرداخت مطالبات استراماچونی در جهت خوبی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید