خبرنگاران معاون استاندار لرستان: حذف دورهمی یلدا تقدیر از پرستاران است

به گزارش جعبه مهر، خرم آباد - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تقدیر از زحمات 10 ماهه پرستاران با حدف دورهمی و میهمانی های شب یلدا دوچندان می گردد.

خبرنگاران معاون استاندار لرستان: حذف دورهمی یلدا تقدیر از پرستاران است

به گزارش خبرنگاران محمود ثمینی روز یکشنبه در جلسه مجازی بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اضافه نمود: دورهمی های خانوادگی در شب یلدا، محلی برای شیوع و ابتلای گسترده به ویروس کرونا و نتیجه آن افزایش خستگی و زحمات پرستاران است.

وی گفت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم، بهترین هدیه ای است که می توان در روز پرستار به جامعه سلامت اهدا کرد.

وی توضیح داد: از شهروندان لرستانی تقاضا می گردد جشن شب یلدای سال جاری را در خانه های خود در کنار همسر و فرزندان برگزار و از دورهمی ها و تجمعات گسترده اجتناب کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: هنرمندان و صدا و سیمای استان با ساخت آیتم ها و برنامه های شاد و مفرح برای فضای مجازی و تلویزیون، ضمن تقدیر و تجلیل از پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، فضای نشاط و امید را در استان ایجاد کنند.

ثمینی اضافه نمود: بر اساس مصوبات ستاد های ملی و استانی مدیریت کرونا، طی روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذر محدودیت هایی ویژه ای برای کاهش ازدحام خرید یلدا و تجمعات درنظر گرفته شده است که از مردم انتظار می رود همانند یک ماه گذشته در این راستا همکاری کنند.

تا 28 آذر ابتلای 59 هزار و 127 شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و 258 نفر نیز جان باخته اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8646

به "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: حذف دورهمی یلدا تقدیر از پرستاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: حذف دورهمی یلدا تقدیر از پرستاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید