خبرنگاران سخنگوی کاخ سفید: بایدن مواجب بگیر چین است

به گزارش جعبه مهر، نیویورک - خبرنگاران - کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید با تکرار اتهام های جمهوریخواهان به نامزد دموکرات ها، بایدن را مواجب بگیر چین نامید.

خبرنگاران سخنگوی کاخ سفید: بایدن مواجب بگیر چین است

به گزارش خبرنگاران، مک انانی روز شنبه با اشاره به ایمیل هایی که ادعا می شود به تازگی از لپ تاپ هانتر بایدن فرزند رقیب دموکرات رئیس جمهوری فعلی آمریکا به دست آمده است و جمهوری خواهان آن ها را سند فساد مالی خانواده بایدن دانسته اند، این مطلب را در صفحه توئیتری خود عنوان کرد.

وی اضافه نمود: آقابزرگ (اشاره به جو بایدن در ایمیل های مزبور) علاوه بر پیامک ها و ایمیل ها، این شواهد را نیز رد نخواهد کرد: 10 درصد معامله با چین نصیب جو می شود، 70 میلیون دلار به مرکز بایدن می رسد و 22 میلیون دلار هم سهم خیّر مرموز می شود.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه این توئیت مدعی شد که دونالد ترامپ بدون چشمداشتی برای مردم کشورش کار می کند، کسب وکار خارجی خود را متوقف کرده است، با چین قرار و مداری ندارد و آمریکا را در اولویت قرار می دهد.

دموکرات ها و جمهوریخواهان در گرماگرم اتهام زنی های انتخاباتی، نامزد رقیب را به معاملات و مراودات غیرقانونی و مخفیانه با کشورهای خارجی متهم کرده اند.

نشریه فوربس هم روز گذشته در گزارشی گفت دونالد ترامپ بابت اجاره بخشی از برج خود به بانک صنعتی چین، 5.4 میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین به تازگی افشا شد ترامپ در چین یک حساب بانکی مخفی داشته است.

دو نامزد اصلی رقابت انتخابات ریاست جمهوری در تازه ترین مناظره خود به جای پرداختن به سیاست خارجی، همدیگر را به دریافت پول از کشور خارجی متهم کردند.

انتخابات آمریکا در 13 آبان ماه امسال به پایان می رسد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7892

به "خبرنگاران سخنگوی کاخ سفید: بایدن مواجب بگیر چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی کاخ سفید: بایدن مواجب بگیر چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید