خبرنگاران بیش از 836 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان فراوری شد

به گزارش جعبه مهر، زنجان- خبرنگاران- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: این اداره کل در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اقدامی خیرخواهانه و با اخذ مجوزهای لازم نسبت به تجهیز مراکز آموزشی و فراوری ماسک و سایر ملزومات مورد احتیاج بیمارستانی اقدام کرد که تا کنون 836 هزار و 400 عدد ماسک اسپان باند فراوری شده است.

خبرنگاران بیش از 836 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان فراوری شد

محمدرضا انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 823 هزار و 200 عدد از این ماسک ها در کارگاه های دولتی و 13 هزار و 200 مورد نیز در کارگاه های غیردولتی فراوری شده است.

وی گفت: 16 مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای این کار در نظر گرفته شده که شامل هشت مرکز دولتی و هشت مرکز غیردولتی است.

انصاری گفت: بیش از 200 نفر در کارگاه های فنی و حرفه ای این استان برای تامین ملزومات مورد احتیاج مقابله با بیماری کرونا فعال هستند که 180 نفر در کارگاه های دولتی و 21 نفر در کارگاه های غیردولتی فعالیت می نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: طی این مدت، سه هزار دست لباس بیمارستانی و 602 دست سایر ملزومات بیمارستانی، فراوری و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در رابطه با راه اندازی کارگاه های فراوری ماسک های باکیفیت در مراکز، منجر به انتخاب محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از سوی استاندار به عنوان عضو کمیته تهیه ماسک و البسه بیمارستانی استان شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5617

به "خبرنگاران بیش از 836 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 836 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای زنجان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید