خبرنگاران اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از 533 طرح در خوزستان محقق شد

به گزارش جعبه مهر، دزفول- خبرنگاران- استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت، 533 طرح کوچک و متوسط با صرف 30 هزار میلیارد ریال در استان خوزستان بهره برداری شد که با این طرحها برای هفت هزار نفر در استان اشتغالزایی صورت گرفت.

خبرنگاران اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از 533 طرح در خوزستان محقق شد

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح 12 طرح کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: افتتاح نیروگاه غرب کارون به عنوان یک پروژه ملی نیز در هفته دولت افتتاح شد که برای افتتاح آن حدود 300 میلیون دلار هزینه شد .

افتتاح کارخانه قند دزفول سال 1401

استاندار خوزستان گفت: امروز از کارخانه قند دزفول نیز بازدید شد که این واحد صنعتی یک کارخانه تمام اتوماتیک با آخرین تکنولوژی آلمان است و توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.

شریعتی با بیان اینکه پیگیر مسائل صندوق توسعه برای تسهیلات کارخانه دزفول هستیم گفت: کارخانه 10 هزار تنی قند دزفول با ظرفیت 12 هزار و 500 تن در سال 1401 افتتاح خواهد شد و میتواند 500 هزار تن شکر در سال تولید می کند .

استاندار خوزستان گفت: قطعه دوم جاده چهارراه آوج به سمت میانرود نیز شروع شده و تاکید داریم قطعه اول و پل میانرود تعیین تکلیف شود تا این جاده که تاثیر بسیاری بر توسعه بخش مرکزی دزفول دارد و به نوعی این بخش را از بن بست خارج میکند ساماندهی شود .

شریعتی افزود: با توجه به تولیدات منطقه، اجرای این طرح محرک توسعه خواهد بود و از تلفات انسانی نیز جلوگیری خواهد کرد.

استاندار خوزستان اظهارداشت: 2 کارخانه خوراک آبزیان در شهرک صنعتی شماره 2 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول افتتاح شد که این 2 کارخانه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تامین خوراک آبزیان ،گام بلندی در استان خواهد بود .

وی گفت: در حال حاضر تولید خوراک آبزیان در استان خوزستان 20 هزار تن و مقدار مصرف استان 70 هزار تن است که با افتتاح این 2 کارخانه تولید به 40 هزار تن رسید و حرکت به سمت تولید بیشتر ادامه دارد.

وی به فرایند سریع پیشرفت در حوزه آبزی پروری در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: خوزستان سال 95 رتبه چهارم را در تولیدات محصولات آبزی پروری در کشور داشته و اکنون رتبه اول کشور را در تولید ماهی، میگو و آبزیان داریم که ابن می طلبد توسعه این صنعت همچنان ادامه یابد.

شریعتی افزود: استان خوزستان ظرفیت توسعه تولید خوراک ابزیان را دارد که امیدواریم با همکاری فرمانداران، شیلات و جهاد کشاورزی این امر محقق شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7375

به "خبرنگاران اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از 533 طرح در خوزستان محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از 533 طرح در خوزستان محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید