حمله دوباره اولتراهای اینتر به ایکاردی: در کدام لیگ جهان بازیکنی از بازی برای تیمش فرار می نماید؟

به گزارش جعبه مهر، طرفداران متعصب تیم فوتبال اینتر بار دیگر کاپیتان سابق این تیم را هدف نقدها خود قرار دادند.

حمله دوباره اولتراهای اینتر به ایکاردی: در کدام لیگ جهان بازیکنی از بازی برای تیمش فرار می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، در پی حمایت باشگاه اینتر از مائورو ایکاردی و دفاع از او برابر نقدها، اولتراهای این تیم بار دیگر به این مهاجم آرژانتینی حمله و بیانیه ای علیه او صادر کردند.

طرفداران متعصب کوروا نورد (ضلع شمالی استادیوم جوزپه مه آتزا) پیش از این اعلام نموده بودند که دیگر تمایلی به دیدن ایکاردی در ترکیب تیم محبوب شان ندارند و دلیل آن هم اختلافاتی بود که میان این بازیکن 26 ساله و مدیران باشگاه بر سر مسئله تمدید قرارداد پیش آمد و به موجب آن او شش هفته برای نراتزوری بازی نکرد. باشگاه اینتر هم در حمایت از ایکاردی اعلام نمود آن دسته از طرفداران که نمی خواهند حضور ایکاردی را در ترکیب تیم تحمل نمایند، می توانند در استادیوم حاضر نشوند.

اکنون اولتراهای اینتر در فیس بوک بیانیه ای جدید صادر نموده اند که در آن آمده است: آن مرد حقیری که پیراهن شماره 9 را می پوشد، لیاقت بازی در اینتر را ندارد، چون حداقل لازمه حرفه ای گری و تعهدی که یک کارمند باید نسبت به کارش داشته باشد و حداقل احترامی که برای پیراهن و طرفداران تیمش باید قائل می شد را نشان نداده است. از ما پرسیده اند که آیا می دانیم کارهایی که انجام داده ایم اگر در سایر لیگ های اروپایی انجام گردد، چه اتفاقی رخ می دهد؛ اما سؤالی که ما از خودمان می پرسیم این است که آیا هرگز کسی در لیگ های دیگر دیده است که یک بازیکن خودش را به مصدومیت بزند، از بازی برای تیمش خودداری کند، با باخت تیمش نیشخند بزند و چند ماه حاضر نباشد برای تیمش بازی کند و در نهایت به واسطه وکلایش دوباره خود را به تیم تحمیل کند؟

این طور که به نظر می رسد طرفداران متعصب اینتر قصد ندارند ایکاردی را ببخشند و این وضعیت خروج او از نراتزوری در انتها فصل را محتمل تر می نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1570

به "حمله دوباره اولتراهای اینتر به ایکاردی: در کدام لیگ جهان بازیکنی از بازی برای تیمش فرار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره اولتراهای اینتر به ایکاردی: در کدام لیگ جهان بازیکنی از بازی برای تیمش فرار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید