جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می شود

به گزارش جعبه مهر، مسئولان جشنواره فیلم کن با خاتمه دادن به حدس ها درباره تغغیر زمان برگزاری این جشنواره، اعلام کردند این رویداد سینمایی و بازار فیلم کن بدون تغییر و در تاریخ مقرر برگزار می شود.

جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، در پی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، زمزمه های فراوانی درباره احتمال تغییر در تاریخ برگزاری هفتاد و سومین دوره این جشنواره سینمایی مطرح شده بود اما امروز سخنگوی کن به صورت رسمی اظهار داشت تغییری در تاریخ برگزاری جشنواره و بازار فیلم کن ایجاد نخواهد شد و در حال حاضر فرآیند انتخاب فیلم ها طبق روال معمول در حال انجام است.

هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن از تاریخ 12 تا 23 می (23 اردیبهشت تا 3 خرداد) در فرانسه برگزار می شود.

دولت فرانسه اعلام کرده در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هرگونه تجمع بیش از پنج هزار نفر در محیط های سربسته ممنوع است اما مسئولان کن معتقدند این محدویت شامل جشنواره و بازار فیلم کن نمی شود چراکه بزرگترین سالن نمایش کاخ جشنواره 2300 نفر گنجایش دارد و در بازار فیلم نیز همزمان این جمعیت حضور نخواهند داشت.

تا روز پنجشنبه 285 مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه گزارش شده که جان چهار نفر را نیز گرفته است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5067

به "جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید