جدیدترین نرخ سیمان و فولاد اعلام شد

به گزارش جعبه مهر، نایب رئیس مجلس از تعیین قیمت سیمان و فولاد خبر داد. تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی با سرپرست وزارت صمت و تعدادی دیگر از مسئولان نهاد های نظارتی و تصمیم گیرنده، در محل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بررسی قیمت این دو مصالح ساختمانی پرداختند.

جدیدترین نرخ سیمان و فولاد اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در پی ناآرامی بازار سیمان و فولاد، عصر امروز (دوشنبه 6 مرداد) تعدادی از کنندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی با سرپرست وزارت صمت و تعدادی دیگر از مسئولان نهاد های نظارتی و تصمیم گیرنده، در محل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بررسی قیمت این دو مصالح ساختمانی پرداختند.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح نتیجه این جلسه گفت: سیمان و فولاد دو عامل بسیار اثرگذار در کارگاه های عمرانی کشور است و در واقع قیمت این دو مصالح ساختمانی رها شده بود.

او ادامه داد: آقای مدرس خیابانی در چند جلسه حاضر شدند و بدون اینکه کنندگان قصد دخالت در امور اجرایی داشته باشند، با یک کار کارشناسی درباره قیمت سیمان و فولاد به نتیجه رسیدیم.

نیکزاد گفت: هر تُن سیمان فله ای با احتساب کرایه حمل، 290 هزار تومان تعیین شد.

او افزود: هر کیسه سیمان پاکتی در درب کارخانه 13 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 17 هزار و 500 تومان تعیین شد.

نایب رئیس مجلس گفت: سرپرست وزارت صمت به دلیل قیمت بالای ورق فولادی و میلگرد در بازار، صبح امروز جلسه ای هم در دولت داشته اند؛ قیمت هر کیلو ورق و میلگرد از رابطه قیمت جهانی ضربدر ارز نیمایی حاصل می شود.

او تأکید کرد: در نتیجه قیمت هر کیلو میلگرد و ورق بالاتر از 8 هزار و 500 تومان نباید باشد.

نیکزاد اظهار کرد: انتظار می رود با نظارت مسئولان نظارتی و مربوط و همچنین پیگیری که ما کنندگان، با ایجاد ثبات بر قیمت ها، کارگاه ها فعال شوند و قیمت های رها شده در زمینه ساختمان سازی و پل سازی نداشته باشیم، زیرا سرمایه از جیب ملت خارج می شود.

نایب رئیس مجلس گفت: امیدوارم همکاران در وزارت صمت با کمک سایر اعضای دولت تثبیت قیمت را ایجاد کنند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6906

به "جدیدترین نرخ سیمان و فولاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نرخ سیمان و فولاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید