جایگاهی که در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته پس از چهار ماه تعطیلی از سر گرفته شد تا تیم ها به مصاف همدیگر رفته و برای رسیدن به صندلی ایده آل خود در جدول کوشش نمایند.

جایگاهی که در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست

بازیکنان نیز با نگاه به آینده فوتبالی خود به فکر نمایشی دلچسب برای رسیدن به پیراهن تیم ملی فوتبال ایران هستند تا بتوانند در ادامه رقابت های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، در لیست ملی پوشان حاضر شوند.

لیستی که دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران با آنالیز رقابت های لیگ برتر قرار است تهیه کند. او که با شروع دوباره بازی ها به ایران بازگشت شب گذشته میهمان ویژه ملاقات پرسپولیس و پیکان تهران در استادیوم خالی از تماشاگر شهدای شهر قدس بود اما جایی در جایگاه ویژه نداشت.

اسکوچیچ در کنج تنهایی و پشت به دیواری مخروبه روی جایگاه پلاستیکی لمیده بود تا نبرد صدر و قعر جدول را تماشا کند. او که در گوشه ای از استادیوم نشسته بود بر خلاف عرف همیشگی، جایی در جایگاه ویژه نداشت.

اسکوچیچ در حالی حرف از ساختن نظم و انسجام تیم ملی می زند که خودش و دست اندرکاران فدراسیون نشین، تلاشی ابتدایی نیز برای خلق نمایش آن نکرده اند.

سرمربی تیم ملی ایران احتیاج به جایگاهی برای تماشای ملاقاتها دارد که دور از شان حقیقی خود، لطمه ای به جایگاه حقوقی اش در راس کادرفنی نزند.

تیمی که دو سال و چند روز پیش با انسجام خاصی دنبال رفتن به مرحله حذفی جام جهانی 2018 با کارلوس کی روش بود اما حالا بدون سرپرست فدراسیون و با تنش های فراوان دست و پنجه نرم می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6673

به "جایگاهی که در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاهی که در شان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید