جابجایی 1439 نفر با اتوبوس گردشگری در ارومیه

به گزارش جعبه مهر، معاون گردشگری آذربایجان غربی از جابجایی 1439 مسافر و گردشگر توسط اتوبوس گردشگری در ارومیه خبر داد.

جابجایی 1439 نفر با اتوبوس گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده، معاون گردشگری استان با اعلام اینکه اتوبوس گردشگری از تاریخ 16 مرداد تا 24 شهریور امسال اقدام به جابجایی مسافران و گردشگران می کرد، اضافه نمود: ساعت و جهت حرکت این اتوبوس هر روزه از میدان انقلاب از مقابل موزه مردم شناسی ارومیه صبح ها ساعت 10 و عصرها از ساعت 17 بوده است.

او اضافه نمود: مسافران و گردشگران از شهرهایی جمله تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان، همدان، کرمان، زاهدان، خوزستان، قم، کردستان، اردبیل، مازندران، یزد، شیراز و شهرهای خود استان و سایر استانهای کشور به ارومیه سفر کرده اند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این اتوبوس هر روز در 2 نوبت و در مکان و ساعت معین، گردشگران را به صورت رایگان جهت بازدید از اماکن تاریخی درون شهر انتقال می دهد، گفت: گردشگرانی از کشورهای اربیل عراق و ایتالیا نیز مهمان ارومیه و مسافر اتوبوس گردشگری ارومیه بودند.

او در خصوص جهتهای حرکت این اتوبوس گفت: اتوبوس گردشگری ارومیه هر روز از مقابل موزه مردم شناسی ارومیه واقع در میدان ایالت حرکت و به ترتیب به سمت مدرسه هدایت، مسجد جامع، بنای سه گنبد، کلیسای ننه مریم و موزه ارومیه در حرکت است.

خضرزاده با بیان اینکه جهت حرکت این اتوبوس به گونه ای برنامه ریزی شده که اکثر آثار تاریخی و شاخص ارومیه را پوشش دهد، اظهار کرد:این اقدام در راستای ایفای نقش خدمات رسانی بهتر به گردشگران بوده و چند سالی است که با همکاری این اداره کل و شهرداری ارومیه در فصل تابستان انجام می شود.

اتوبوس گردشگری هرسال در فصل تابستان و ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ارومیه و سایر شهرهای استان که دارای جاذبه تاریخی بیشتری هستند، راه اندازی می شود.

آذربایجان غربی با بیش از 1600 اثر طبیعی و تاریخی از مهم ترین استان های مقصد گردشگری در غرب کشور به شمار می رود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3015

به "جابجایی 1439 نفر با اتوبوس گردشگری در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی 1439 نفر با اتوبوس گردشگری در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید