تکرار سگ آزاری در شفت، محیط زیست اقامه دعوی کرد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، اسفندماه سال گذشته بود انتشار فیلم کشیدن شدن یک قلاده سگ توسط فردی از اهل شهرستان شفت از طریق ماشین موجبات نگرانی و جریحه دار شدن احساسات حامیان محیط زیست و تشویش اذهان عمومی شد که البته با اقدامات به موقع و برخورد قاطع اداره محیط زیست شهرستان، فرد خاطی شناسایی و با ارجاع پرونده به مراجع قضایی حکم وی نیز صادر شد که تا حدودی اذهان عمومی آرام گرفت. اما روز گذشته انتشار دوباره فیلمی در فضای مجازی سبب تکرار دوباره این نگرانی ها برای دوستداران حیوانات در استان گیلان شده است.

تکرار سگ آزاری در شفت، محیط زیست اقامه دعوی کرد

در این فیلم که از روز گذشته در شبکه های مجازی استان دست به دست می گردد فردی اهل یکی از روستاهای شفت یک قلاده سگ را از طریق یک دستگاه پژو بر روی سطح خیابان می کشد که شنیدن ناله های این حیوان خاطر هر بیننده ای را آزرده می نماید.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت در این باره اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر سگ آزاری شخصی در یکی از روستاهای شفت، اداره محیط زیست شهرستان اقدام به تشکیل پرونده حقوقی علیه وی در مراجع قضایی و اقامه دعوی نموده است.

رضا زمانی اضافه کرد: این اداره با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری برخورد قاطع می نماید.

وی گفت: حیوان آزاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی به هر شکل مذموم است و از عموم مردم به ویژه علاقمندان به محیط زیست درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه حیوان آزاری مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 681

به "تکرار سگ آزاری در شفت، محیط زیست اقامه دعوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار سگ آزاری در شفت، محیط زیست اقامه دعوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید