تولیدات هنری باید منجر به ایجاد درآمد گردد

به گزارش جعبه مهر، معاون امور مالی استانداری کرمانشاه گفت: فراوریات و آثار هنری باید به درآمد و فراوری ثروت منجر گردد.

تولیدات هنری باید منجر به ایجاد درآمد گردد

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی حاتمی در جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ با اشاره به اهمیت مالی کردن محصولات و آثار هنری به جهت ماندگاری و تداوم هنر گفت:دنیای امروز دنیای مزیت هاست و مزیت ها هم باید در جهت درآمدزایی و کسب ثروت راهنمایی شوند، بنابراین مزیت های فرهنگی و هنری نباید تنها در بعد معنوی و هنری آن مورد توجه قرار بگیرند بلکه باید ارزش مالی آن نیز تعیین و به فراوری ثروت و ایجاد درآمد منجر گردد تا هم باعث ایجاد انگیزه برای هنرمند گردد و هم به دوام و توسعه آن هنر بیانجامد.

حاتمی حمایت از مثلث شغل، شاغل و محصول را به جهت بهره برداری مالی، آموزش و ایجاد اشتغال ضروری دانست و گفت: باید هنرهایی را که قابلیت عرضه شدن دارند و به وسیله آن اشتغالزایی و درآمدزایی و در نهایت توسعه ایجاد می گردد را اولویت بندی نموده و تسهیلات و بسته های تشویقی مناسب را در اختیار هنرمندان فعال قرار دهیم.

وی اضافه کرد: بخشی از توسعه یافتگی هنر و فرهنگ به وسیله حمایت های دولتی است و ما در زمینه ایجاد زمینه برای صادرات محصولات فرهنگی و هنری، ایجاد بازارچه ها، برگزاری نمایشگاه ها، تبلیغات و اعطای تسهیلات ارزان قیمت، هنر و هنرمندان را یاری و حمایت می کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: همانند ایجاد رابطه بین صنعت و دانشگاه باید زمینه ای فراهم کنیم که رابطه بین صنعت و هنر نیز به جهت بهره گیری صنعت از هنر نیز شکل بگیرد و هنرمندان بتوانند در بخش هایی که صنعت نیازمند هنر و مهارت های هنری است مشارکت داشته باشند و یکی از برنامه های این کمیته نیز درآمدزا کردن هنرمندان به وسیله مهارت ها و محصولات هنری است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3267

به "تولیدات هنری باید منجر به ایجاد درآمد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدات هنری باید منجر به ایجاد درآمد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید