تقابلی عجیب در آسیا؛ استقلال روبروی استقلال قرمزپوش!

به گزارش جعبه مهر، هر چقدر شانس تقابل سرخابی های ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کمتر شده، احتمال یک تقابل سرخابی دیگر افزایش یافته است. احتمال زیادی وجود دارد که استقلال ایران و استقلال تاجیکستان، در مرحله یک هشتم نهایی با هم بازی نمایند. استقلال تاجیکستان با نام استقلالی و رنگ پیراهن پرسپولیسی، همواره مورد توجه اهالی فوتبال ایران بود. این توجه دورادور، با نتایج این فصل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان بیشتر هم شده است. شاید مرحله بعد، رویارویی نماینده هم نام ایران و تاجیکستان باشد.

تقابلی عجیب در آسیا؛ استقلال روبروی استقلال قرمزپوش!

1. در صورتی که استقلال بازی آخرش مقابل الشرطه را ببرد، با هر نتیجه ای غیر از پیروزی الدحیل در بازی با الاهلی سرگروه می گردد و به مرحله بعد می رسد. استقلال تاجیکستان و الهلال هم در گروه شان هم امتیاز هستند و استقلالی های قرمزپوش بخاطر تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارند. در صورتی که استقلال تاجیکستان بازی آخر مساوی کند و الهلال ببرد، احتمالا آن ها به عنوان تیم دوم صعود می نمایند. 4 حالت مختلف، برای رویارویی استقلال صدرنشین و استقلال تاجیکستان به عنوان تیم دوم گروه وجود دارد. محتمل ترین حالت صعود همزمان استقلال تاجیکستان، الوحده امارات و النصر عربستان به عنوان تیم دوم است.

2. اگر استقلال تاجیکستان بازی آخرش را ببرد، صدرنشین قطعی گروه خواهد بود. استقلال هم در صورت پیروزی مقابل الشرطه و برد الدحیل مقابل الاهلی، به عنوان تیم دوم گروه صعود می نماید. 2 حالت، برای برخورد استقلال ها وجود خواهد داشت. محتمل ترین حالت در این مورد هم صعود استقلال ایران، الهلال عربستان و الوحده امارات به عنوان تیم دوم است. اتفاقی که روی کاغذ، جزو محتمل ترین سناریو های روز آخر محسوب می گردد.

3. در صورت صدرنشینی همزمان استقلال تاجیکستان و استقلال ایران، باز هم در یک حالت ممکن است آن ها در مرحله یک هشتم نهایی با هم روبرو شوند. اینکه الهلال، الاهلی و السد به عنوان تیم دوم بالا بروند. این حالت، بسیار بعید خواهد بود. چون فقط در شرایطی رقم می خورد که النصر بتواند السد را شکست دهد و الوحده با اختلاف گل به گوا ببازد.

در حالت دوم شدن دو تیم هم، شانسی برای رویارویی آن ها وجود ندارد. با این حال، حالت های پرتعداد در صورت صدرنشینی یکی از استقلال ها و دوم شدن دیگر استقلال، باعث شده رویارویی این دو تیم در دور بعد لیگ قهرمانان بسیار محتمل به نظر برسد. برخورد تیم های هم نام عربی در آسیا، بار ها اتفاق افتاده و حالا دو تیم فارسی زبان ممکن است چنین شرایطی را تجربه نمایند.

فوتبال 360

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9905

به "تقابلی عجیب در آسیا؛ استقلال روبروی استقلال قرمزپوش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابلی عجیب در آسیا؛ استقلال روبروی استقلال قرمزپوش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید