مشخص تکلیف مدیریت و سهامدارو پرداخت حقوق خواسته کارگران آذرآب

به گزارش جعبه مهر، کارگران شرکت آذرآب بر تکلیف مدیریت و سهامدارو پرداخت حقوق معوقه تاکید دارند.

مشخص تکلیف مدیریت و سهامدارو پرداخت حقوق خواسته کارگران آذرآب

به گزارش خبرنگار از ،کارگران شرکت آذرآب اراک برای سومین روز خواهان مشخص تکلیف مدیریت و سهامدار عمده شرکت و پرداخت حقوق معوقه شدند.

کارگران آذرآب با بیان اینکه ما امنیت را می فهمیم ودوست نداریم بچه های نیروی انتظامی الان اینجا باشند می گویند:دنبال درگیری نیستیم و این تجمع یک موضوع صنفی است و سیاسی نیست و نه موضوعیت دیگری ندارد و اگر قبلا از این ماجرا ها جلوگیری شده بود این مسائل پیش نمی آمد.

کارگران آذرآب با خصوصی سازی مالکیت کارخانه مخالفند

کارگران می گویند ما با حضور شرکت کاوه مبدل مخالفیم و مدیران این شرکت همان مدیرانی هستند کارگران با هو کردن آن ها را بیرون کردندو حالا آمده اند آذرآب را بخرند؛ مدیران هیچ تخصصی در این کار نداشتند و عمدا آینده شرکت را به خاطر منافع شخصی و گروهی خراب کردند و

5 سال قبل دستگاه کاراسی آ 18 که یکی از دستگاه های تراش غول پیکر واحد اچ ام سی است را به چین فروختند.

کارگران با خصوصی سازی مالکیت آذرآب مخالفند

کارگران با خصوصی سازی مالکیت آذراب مخالفند و می گویند خصوصی سازی شرکت های ماد غیر قانونی بوده و آذرآب که صنعتِ صنعت ساز است و در عراق، سوریه و لبنان کار نموده و از نظر فناوری و نیروی متخصص در منطقه تک است نباید خصوصی می شد و باید برگردد به دولت؛ خصوصی سازی صنایع مادر تخلف است و دولت باید ضمن حفظ مالکیت کارخانه مدیریت این صنعت را خصوصی کند و الان اگر دولت اراده کند آذرآب روی پای خودش بایستد، این شرکت هرگز زمین نخواهد خورد وشرکت های بزرگی که نفوذ داشته و توان دریافت پروژه دارند می توانند آذرآب را رو بیاورند.

سال 81 نقطه آغاز مسائل آذرآب

سال 81 که آذرآب به بخش خصوصی واگذار شد مشکل این کارخانه هم آغاز شد، در آذرآب بر خلاف هپکو، سهامدار اصلی بانک دولتی کشاورزی است و قرار بود 7 مهر سهام را بفروشد، ولی در آخرین لحظات از ارایه سهام خودداری کرد.

آذرآب شیر های سر چاه های پالایشگاه نفت و گاز را می سازد و هیچ پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه، سد و کارخانه سیمانی در ایران نیست، مگر آنکه رد پای متخصصان آذرآب در آن هست.

آذرآب یک شرکت تحریم شکن است که تحریم بنزین را شکست و با ساخت پروژه زیردریایی و پروژه های سری کشور بعد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، دومین مجموعه ای بودکه در لیست سیاه تحریم های آمریکا نهاده شد.

کارگران می گویند رکود آذراب در حالی است که عراق، سوریه و افعانستان پروژه های زیادی برای آذرآب دارد، ولی شرکت های آلمانی در عراق جولان می دهند.

انتهای پیغام / ج

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3393

به "مشخص تکلیف مدیریت و سهامدارو پرداخت حقوق خواسته کارگران آذرآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف مدیریت و سهامدارو پرداخت حقوق خواسته کارگران آذرآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید