تعیین تکلیف خودروهای لوکس توقیفی در گمرک نوشهر ، ضبط 30 دستگاه به نفع دولت

به گزارش جعبه مهر، ناظر گمرکات مازندران درباره سرنوشت 76 خودروی لوکس توقیف شده در گمرک نوشهر شرح داد.

تعیین تکلیف خودروهای لوکس توقیفی در گمرک نوشهر ، ضبط 30 دستگاه به نفع دولت

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، علی یوسفی منش، ناظر گمرکات مازندران گفت: اقدامات قانونی برای 76 خودروهای توقیف شده در گمرک نوشهر اجرا شده و منتظر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هستیم تا خودروها از محوطه گمرک نوشهر خارج شوند. حدود 76 دستگاه انواع خودروهای لوکس در محوطه گمرک از سال 92 تا به امروز توقیف شده است و قیمت آن ها نیز افزایش یافته است.

یوسفی منش با بیان اینکه خودروهای توقیف شده به 3 دسته تقسیم بندی می شوند، گفت: خودروهایی که ثبت سفارش و مجوز آن ها جعلی یا غیرقانونی بود و صورتجلسه قاچاق برای آن ها تنظیم شده است.

ناظرگمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر گفت: حدود 40 دستگاه از خودروها نیز وارداتش ممنوع بوده است و زمانی که برای اظهارنامه آمده بودند، چون به ممنوعیت برخورد نموده نتوانستند ترخیص نمایند. تعداد دیگری از خودروها نیز ضوابط فنی را ندارند و در زمان ترخیص باید مرجوع می شدند، بیش از 30 دستگاه خودرو هم که مجوزشان جعلی بوده و دیگر قابل مرجوع کردن نیست به نفع دولت ضبط می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7045

به "تعیین تکلیف خودروهای لوکس توقیفی در گمرک نوشهر ، ضبط 30 دستگاه به نفع دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین تکلیف خودروهای لوکس توقیفی در گمرک نوشهر ، ضبط 30 دستگاه به نفع دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید