تصمیم های یک جانبه آمریکا، هند را نگران کرده است

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- مدیر پروژه هند در موسسه بروکینکز آمریکا گفت، تصمیم های یک جانبه آمریکا باعث ناامیدی و نگرانی هند شه است .

تصمیم های یک جانبه آمریکا، هند را نگران کرده است

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران به نقل از تارنمای ایندیکا نیوز،تانوی مادان موسسه بروکینز آمریکا اضافه نمود،اگرچه هدف اولیه تصمیم آمریکا از تمدید نکردن تحریم نفتی ایران ،هند نیست ولی این تصمیم بر منافع دهلی نو تاثیر می گذارد.

به گفته مدیر پروژه هند در موسسه بروکینکز، دولت آمریکا پیش از این نیز با افزایش تعرفه های فولاد و آلومینیوم به اقتصاد هند خسارت وارد کرده بود.

مادان اضافه نمود،آمریکا هیچ اهمیتی به منافع دیگر کشورها نمی دهد و تنها به تصمیمات یک جانبه خود از جمله خروج از توافق تغییرات آب و هوایی پاریس، خروج از افغانستان، اعمال تحریم های شدید علیه ایران، روسیه و ونزوئلا ادامه می دهد.

مدیر پروژه هند در موسسه بروکینکز آمریکا گفت،افرادی که در هند به دنبال افزایش و تقویت روابط دهلی با واشنگتن هستند بدون شک باید تجدید نظری در دیدگاه های خود داشته باشند زیرا با این چنین تصمیماتی هند نمی تواند منافع بلند مدت خود را تضمین کند.

کاخ سفید در هفته گذشته در بیانیه ای اعلام کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است معافیت مشتریان نفت ایران را از اجرای تحریم های نفتی علیه ایران تمدید نکند.

این تصمیم آمریکا مورد انتقاد چین و هند قرار گرفته و به نظر می رسد بر تعداد کشورهای معترض به این رویکرد اضافه نموده خواهد شد.

کاخ سفید در بیانیه خود تاکید کرده است که این تصمیم را باهدف به صفر رساندن صادرات نفت ایران و قطع دسترسی ایران به منبع اصلی درآمد خود اتخاذ کرده است.

آساق**9473**1600

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1634

به "تصمیم های یک جانبه آمریکا، هند را نگران کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم های یک جانبه آمریکا، هند را نگران کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید