ترامپ: کشورهای دیگر می خواهند بوسیله جو بایدن آمریکا را غارت کنند!

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران نوشت: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد کشورهای دیگر مثل چین از جو بایدن حمایت کرده اند که بتوانند بوسیله او آمریکا را غارت کنند.

ترامپ: کشورهای دیگر می خواهند بوسیله جو بایدن آمریکا را غارت کنند!

به گزارش نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در یکی از گردهمایی های انتخاباتی اش در مونتورسویل در پنسیلوانیا به انتقاد از جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات 2020 پرداخت.

وی در این خصوص گفت: او (بایدن) گفته است که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده است، زیرا سران خارجی به او زنگ زده و التماس کرده اند که این کار را انجام دهد. البته، کشورهای خارجی او را بیشتر دوست دارند. این چیزی است که آن ها می خواهند. چین بایدن را می خواهد که بتواند سالانه 500 میلیارد دلار از آمریکا پول بدست بیاورد و حتی آمریکا را به غارت ببرد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی اش هم خطاب به جمعیت گفت: فراموش نکنید که بایدن شما را رها کرد. او شما را به خاطر یک ایالت دیگر رها کرد. با وجود اینکه بایدن گفته است که می خواهد جهان را نجات دهد، در واقع او می خواهد همه کشورها را نجات دهد به جز کشور ما.

روزنامه پولیتیکو در ماه مارس سال جاری میلادی در گزارشی گفت که سران خارجی به جو بایدن نزدیک شده و از او پرسیده اند که آیا قصد ورود به رقابت های انتخاباتی را دارد یا خیر. آن ها به جو بایدن گفته بودند که او می تواند اتحادهایی را که در دوره ریاست جمهوری ترامپ متزلزل شده است، بار دیگر احیا کند.

بایدن از سال 2009 تا سال 2017 به عنوان معاون باراک اوباما مشغول فعالیت بود. وی به مدت 30 سال هم به عنوان نماینده ایالت دلاویر در سنای آمریکا حضور داشت. این در حالی است که او در پنسیلوانیا متولد شده است.

ایالت پنسیلوانیای آمریکا نقشی مهم در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایفا می کند. در انتخابات ریاست جمهوری 2016، ترامپ توانست اکثریت آرای این ایالت را بدست آورد. این در حالی است که نتایج نظرسنجی کوئینیپیاک که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد محبوبیت بایدن در پنسیلوانیا 53 درصد و دونالد ترامپ 42 درصد است.

از زمان ورود بایدن به عرصه رقابت های انتخابات، وی و ترامپ بارها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده اند. رئیس جمهور آمریکا چندین بار جو بایدن را جوی خواب آلود خطاب کرده است. بایدن هم بارها ترامپ را یک انسان نژادپرست خوانده است. وی حتی روز گذشته گفت ترامپ این اقتصادی که در کشور دارد را از دولت اوباما و بایدن به ارث برده است. بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال های 1988 و 2008 شرکت کرد؛ اما خیلی زود از هر دو انتخابات کنار کشید.

310 310

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1805

به "ترامپ: کشورهای دیگر می خواهند بوسیله جو بایدن آمریکا را غارت کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کشورهای دیگر می خواهند بوسیله جو بایدن آمریکا را غارت کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید