ترامپ مجوز استفاده از واکسن کرونا را صادر می&zwnjکند

به گزارش جعبه مهر، شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی اختصاصی اطلاع داد که انتظار می رود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه دستور اجرایی امضا کند که بر اساس آن به تمام آمریکایی ها اطمینان داده می گردد که پیش از آنکه دولت آمریکا یاری به دیگر کشورها در سراسر دنیا را شروع کند به واکسن کرونا دسترسی خواهند داشت.

ترامپ مجوز استفاده از واکسن کرونا را صادر می&zwnjکند

به گزارش فارس، مقامات ارشد دولت آمریکا روز دوشنبه به فاکس نیوز گفتند که رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در نشست روز سه شنبه کاخ سفید درباره واکسن، به مردم آمریکا تاکید خواهد نمود که اولویت با رویکرد نخست آمریکا است.

این اخبار در حالی منتشر می گردد که سازمان غذا و داروی آمریکا روز پنجشنبه نشستی را درباره صدور مجوز استفاده اضطراری واکسن شرکت فایزر برگزار خواهد نمود. همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا قرار است که روز 17 دسامبر (27 آذر) نشستی را درباره استفاده از واکسن مودرنا برگزار کند.

یک منبع نزدیک به کاخ سفید هفته پیش به فاکس نیوز گفته بود که مجوز استفاده از واکسن فایزر می تواند روز آدینه صادر گردد.

استیفن هان از مقامات سازمان غذا و داروی آمریکا هفته پیش گفت که درباره صدور مجوز استفاده از واکسن فایزر بسیار امیدوار بوده و این اقدام به سرعت به پیش خواهد رفت.

یک مقام کاخ سفید گفت: اولویت بخشی، این اطمینان را حاصل خواهد نمود که ما این واکسن را پیش از شروع انتقال به دیگر کشورها، در اختیار آمریکایی ها قرار می دهیم.

این مقام آمریکایی پیش بینی کرد که انتقال واکسن به دیگر کشورها اواخر بهار یا اوایل تابستان و پس از آنکه تمام شهروندان آمریکایی که خواهان دریافت واکسن هستند به آن دست پیدا کردند، صورت می گیرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8512

به "ترامپ مجوز استفاده از واکسن کرونا را صادر می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مجوز استفاده از واکسن کرونا را صادر می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید