تحقق 70 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، هادی زارع پور عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، اضافه کرد: طی پنج جشنواره اخیر خیرین مدرسه ساز استان، 80 میلیارد تومان تعهدات خیرین بوده که تاکنون بیش از 70 درصد آن محقق شده است.

تحقق 70 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 جشنواره در استان برگزار شده است، توضیح داد: با اقدامات اجرا شده و ارتقای فعالیت خیرین، تعهدات خیرین از 2 و نیم میلیارد تومان سال 1392، در جشنواره شانزدهم به 14 میلیارد تومان رسید و رشد مناسبی در سایر جشنواره ها داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به برنامه ریزی برای ایجاد کانون فرهنگی و تربیتی و موزه علم و فناوری در مرکز استان اشاره نمود و از هدفگذاری برای ایجاد یک مجموعه چند منظوره و اقدام برای دریافت زمین به وسیله بخش های متولی اطلاع داد.

زارع پور با اشاره به تعهدات اوقاف و امور خیریه استان در حوزه تفاهم نامه در محور واگذاری زمین مدرسه میدان هفتم تیر به اوقاف، خواهان اجرای تعهدات اوقاف و امور خیریه استان شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1223

به "تحقق 70 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق 70 درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید