تحریم های جدید آمریکا علیه پلیس و مقامات نظامی ونزوئلا

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- راشا تودی از تحریم های جدید آمریکا علیه پلیس و مقامات نظامی ونزوئلا به بهانه جلوگیری از تحویل یاری های بشردوستانه اطلاع داد.

تحریم های جدید آمریکا علیه پلیس و مقامات نظامی ونزوئلا

به گزارش آدینه شب خبرنگاران به نقل از راشاتودی، وزارت خزانه داری آمریکا شش تن از مقامات امنیتی ونزوئلا را تحریم و آنها را متهم به جلوگیری از تحویل یاری های بشردوستانه به مردم ونزوئلا کرد. این تحریم های جدید تنها چند روز پس از جریمه شدن چهار متحد نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا صورت می گیرد.

در میان شش مقام ارشد ارتش و پلیس ونزوئلا، ریچارد لوپز وارگاس فرمانده گارد ملی این کشور نیز قرار گرفته است که آخر هفته گذشته در مرز کلمبیا در مقابله و مخالفت با معترضان ممنوعیت های برای آنان قائل شده بود.

در حالی که دولت ترامپ مادورو را متهم به جلوگیری از یاری های بشردوستانه به ونزوئلا نموده است که مادورو ایالات متحده را متهم نموده که این یاری ها نوعی زمینه چینی برای انجام حمله علیه این کشور است.

گوایدو رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در حالی احتمال درخواست از واشنگتن برای دخالت نظامی را رد ننموده که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دخالت نظامی را یکی از گزینه های مطرح دانسته است.

آمریکا بلافاصله پس از آنکه گوایدو رهبر مخالفان دولت ونزوئلا و رئیس مجلس ملی این کشور خود را به عنوان رئیس جمهوری ونزوئلا خواند، وی را به رسمیت شناخت.

مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا آمریکا را عامل پشت پرده تشدید اعتراض ها علیه دولتش می داند و مخالفان را به طرح ریزی کودتا متهم می نماید.

شبد**9460**1908

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1203

به "تحریم های جدید آمریکا علیه پلیس و مقامات نظامی ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های جدید آمریکا علیه پلیس و مقامات نظامی ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید