تجمیع جامعه بومگردی با هتلداران در برخی از استان ها

به گزارش جعبه مهر، در برخی از استان های کشور جوامع بوم گردی، اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند اما رئیس جامعه هتلداران می گوید قرار نیست این برنامه برای جامعه کشوری نیز انجام شود.

تجمیع جامعه بومگردی با هتلداران در برخی از استان ها

به گزارش خبرنگاران، جوامع هتلداری در برخی از استان های کشور به تازگی به نام خود، کلمه بوم گردی و واحدهای اقامتی را نیز اضافه کرده اند. به عنوان مثال در روزهای اخیر از لوگوی جامعه هتلداران و واحدهای اقامتی و بومگردی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد و مدیران ارشد اداره کل میراث فرهنگی و برخی از هتلداران استان رونمایی شد.

برخی از افراد بر این باور هستند که قرار است جوامع استانی تغییر کرده و هتلداران درصدد نظارت و تجمیع با بوم گردی ها هستند. از آن طرف جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور این موضوع را تکذیب کرده و به خبرنگار مهر می گوید که چنین قصدی در جامعه کشوری نداریم.

وی ادامه می دهد: این برنامه برخی از استان های کوچک در کشور است که همه اقامتگاه ها در آن استان تجمیع شده و در قالب یک تشکل فعالیت کنند و از ایجاد تشکل های جدا با اعضای کم؛ جلوگیری شود. چون گاهی تعداد اعضای هیأت مدیره یا اعضای آن جوامع به قدر کفایت نیست. بنابراین با هم تجمیع شده اند که بتوانند یک جامعه را تشکیل دهند.

رئیس جامعه هتلداران کشور می گوید: در برخی از استان ها شاید 4 هتل داشته باشیم. این هتل ها در عمل نمی توانند یک تشکل داشته باشند بنابراین باید با مراکز اقامتی دیگر تجمیع شوند.

حمزه زاده می گوید: دستور العمل ساماندهی تشکل های گردشگری قبلاً از طریق معاون گردشگری وقت تعیین شده و به رئیس سازمان میراث فرهنگی وقت نیز ابلاغ شد در آنجا نیز آمده که باید تشکل ها تجمیع شود البته این کار در عمل شدنی نیست.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11377

به "تجمیع جامعه بومگردی با هتلداران در برخی از استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمیع جامعه بومگردی با هتلداران در برخی از استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید