تاثیر کاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی کار آینده استرالیا

به گزارش جعبه مهر، مقامات بخش دانشگاه های استرالیا هشدار دادند که در صورت تداوم عدم حضور دانشجویان بین المللی، کیفیت نیروی کار این کشور دچار آسیب خواهد شد.

تاثیر کاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی کار آینده استرالیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، این اخطار پس از آن منتشر شد که رئیس ایالت ویکتوریای استرالیا بیان کرد مقامات این ایالت قادر به یاری برای ورود تقریبا 165 هزار دانشجوی بین المللی به این کشور نیستند.

با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی 2021 میلادی در استرالیا، بسیاری از دانشجویان خارجی از تصمیم خود برای ادامه تحصیل در این کشور منصرف شده اند.

آن ماری لانزداون مدیر اجرایی دانشگاه های استرالیا در رابطه با حضور دانشجویان بین المللی در این کشور اظهار کرد: ارزش دانشجویان بین المللی فقط به دلیل سهم آنها در تامین منابع مالی دانشگاه نیست. این دانشجویان رهبران و مدیران آینده هستند و یاری می نمایند که نفوذ استرالیا در دنیا بیشتر گردد.

به این ترتیب اگر انصراف این دانشجویان از حضور در استرالیا تداوم پیدا کند، کیفیت نیروی کار این کشور دچار افت قابل توجه می گردد.

در دسامبر سال 2020 میلادی، تقریبا یک چهارم کل مسافران استرالیا، دانشجویانی بودند که ویزای موقت داشتند و این کشور را ترک می کردند. تقریبا یک پنجم این افراد را دانشجویان چینی تشکیل می دادند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9102

به "تاثیر کاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی کار آینده استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر کاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی کار آینده استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید