تاثیرات سفر بر سلامت شما ، سفر برای سلامت

به گزارش جعبه مهر، سفرها انواع مختلفی، سفر درمانی، سفر کاری، سفر تفریحی و... . اما در هر صورت، زمانی که استرس در سفرتان جایی نداشته باشد، سفر کردن برای سلامت بدن و فکر شما بسیار خوب به شمار می آید، گویی که به نظر می رسد که سفر کردن راهی به سوی شاد زیستن است. در این مطلب از خبرنگاران به ارائه تعدادی از یافته های دانشمندان در رابطه فواید سفر و تاثیر سفر بر سلامت بدن پرداخته شده است.

تاثیرات سفر بر سلامت شما ، سفر برای سلامت

سفر، درمان نهایی تمام دردها

1- سفر درمانی بر دردهاست. مانند یک قرص است. در جاده بودن حسی از آرامش و راحتی را برای شما بوجود می آورد. تحقیقات نشان می دهد که تنها دو روز سفر برای کاهش اندازه استرس و سطح کورتیزول در بدن کافی است.

2- از تاثیر سفر بر سلامت تمام خانم ها این است که در نظر داشته باشید، زنانی که کمتر از دو بار در سال سفر می نمایند، امکان ابتلا به حمله قلبی در آن ها بیشتر از دیگران است.

3- از طرف دیگر با توجه به شواهد آماری موجود، از فواید سفر در خصوص مردان هم این است که، مردانی که از تعطیلات کاری خود استفاده نمی نمایند امکان ابتلای آنان به بیماریهای قلبی 30درصد بیشتر از دیگران است.

4- رفتن به هرنوع سفری، علی الخصوص سفر تفریحی، مسلما شما را از زندگی ماشینی و پر از هرج و مرج و آلودگی های شهری دور می نماید و شما را به طبیعت و زندگی واقعی نزدیک تر می نماید. آنچه که از آمار بر می آید این است که سفر فکر، شما را آسوده می نماید و باعث توسعه افق های فکری شما می گردد بعلاوه رفتن به سفر باعث افزایش خلاقیت و کسب تجربه های ناب شما می گردد.

بطور خلاصه، تا می توانید سفر کنید و از موهبت داشتن زندگی سالم و سرشار از نشاط خود لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11283

به "تاثیرات سفر بر سلامت شما ، سفر برای سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات سفر بر سلامت شما ، سفر برای سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید