بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم

به گزارش جعبه مهر، الان دشمنان ما که بخاطر شکست الدحیل ناراحت بودند، شاد هستند اما فقط تا بازی برگشت که ما قهرمان می شویم، می توانند خوشحالی نمایند.

بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم

به گزارش خبرنگاران ، مثل همه پرسپولیسی ها، علیرضا بیرانوند هم به بایز برگشت امیدوار است. آنقدر که می گوید: از پیشکسوتان، طرفداران و همه کسانی که دوست دارند پرسپولیس قهرمان گردد، می خواهم به بازیکنان انرژی مثبت بفرستند. ما می توانیم برگردیم و برمی گردیم. قول می دهم مقابل 100 هزار طرفدار برمی گردیم و آنها را خوشحال می کنیم. الان دشمنان ما که بخاطر شکست الدحیل ناراحت بودند، شاد هستند اما فقط تا بازی برگشت که ما قهرمان می شویم، می توانند خوشحالی نمایند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس شکست این تیم را هم این طور توجیه می نماید: ما ساعت 11 شب به وقت ایران می خوابیدیم که اینجا 4 بعدازظهر بود و بازیکنان نمی خوابیدند. بچه ها سر صبحانه می گفتند از ساعت 2 شب نخوابیدیم. آنها ساعت 9 شب به وقت ایران و 2 به وقت ژاپن از خواب بیدار می شدند و قرص خواب می خوردند. دور بودن هتل از استادیوم هم خیلی اذیت مان کرد. ترافیک زیادی در راه استادیوم بود و ما از ساعت 12 به سمت استادیوم حرکت کردیم. انگار که بخواهیم از تهران به قم برویم. در این چند روز هفت بار این مسیر را رفتیم و برگشتیم. از طرفی کاشیما خیلی قدرت داشت و هوای ژاپن هم ما را آزار داد.

بیرانوند عصبی بودن بازیکنان پرسپولیس را هم این طور توجیه نموده: می خواستیم محکم بازی کنیم و چون یک کارته ها را بخشیده بودند، خیال مان راحت بود.

2 - 210

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 582

به "بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید